Mohaa spdemo sær fejl
Fra : Steffen Berg

Dato : 03-02-02 15:21

Hej. Jeg har fået fat i singleplayer demoen af Mohaa. Der er dog et prolem.
jeg kan sagtnens få spilmenuen frem, men når jeg forsøger at starte selve
spillet forsøger den at ringe op til internettet. Dette annullerer jeg så.
Derefter loader den videre på en skærm, der fylder nogenlunde det samme som
et lille vindue. ( 1/4 af en 15 tommer skærm) Derefter skal jeg ændre i
opsætningen, så spillet kører i vindue og derefter skal det ændres til
fuldskærm. Sommetider kan jeg ikke bruge musen i selve spillet, men derimod
i windows. Jeg har prøvet at lade den ringe op til internettet, men derefter
skete der intet. Jeg har en Amd-k6-2, 128 mb ram, windows 98, TNT2 med 32 mb
ram. Hvad skal jeg gøre. På forhånd tak.
Kenneth Berg

Fra : Joe Sandøe

Dato : 03-02-02 20:05

"Steffen Berg" <berg@esbjerg.mail.telia.com> wrote in message
> [...]
mb
> ram. Hvad skal jeg gøre. På forhånd tak.

Jeg syntes at det er flot at du er kommet så langt med spillet, når man
tænker på hvilken maskine du prøver at afvikle det på
Venlig hilsen Joe