hvilken garfik kort skal man vælge
Fra : Carlo Pedersen

Dato : 03-02-02 12:25

Ved godt det er et gennem tæsket spørgsmål men er altså nød til at spørge.

Jeg skal til at købe ny maskine og har kikket mig blind på alle de
forskellige grafik kort der findes og har et par spørsgmål.

hvad skal man vælge

Gainward geforce3 ti200 på AGP
eller
ATI radeon 8500

Jeg har tænkt mig at se film fra computeren og jeg har et buget der ikke
giver mig lov til at skifte grafik kort hvert år, så vi skal også kikke på
længden

Jeg har forstået at Radeon ikke er det bedste for tiden men at det kan blive
bedre med de rette drivere.

På forhånd tak
carlo

Fra : Michael Petersen

Dato : 04-02-02 15:25

"Carlo Pedersen" <carlo_pedersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> længden
>
> Jeg har forstået at Radeon ikke er det bedste for tiden men at det kan

Jeg ville klart vælge et Radeon 8500. Det er et fedt kort som giver et
kanonbillede på en tvskærm. Et andet kort der har en ganske udemærkent
tv-out er Kyro II kort.

Michael

--
----
Who is General Failure and why is he reading my hardrive?