Nye tiltag
Fra : Mythos

Dato : 03-02-02 09:51

Hej i gruppen

Der er et lille lys forude, det vil sige at jeg måske får mulighed for at
anskaffe mig et nyt grafikkort. Jeg har så næsten besluttet mig for et ATI
Radeon 8500, MEN, efter hvad jeg har læst her i gruppen, så kan der være
problemer med deres nye drivere. Er der nogle der vil fortælle mig hvad
disse problemer består af, om det kun er jer der pille afsindigt i
indstillingerne der har problemer, eller er det generelt at der er problemer
?

Kim Larsen

Fra : Kim Larsen

Dato : 08-02-02 21:21

"Mythos" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> disse problemer består af, om det kun er jer der pille afsindigt i
> indstillingerne der har problemer, eller er det generelt at der er

Sig mig en gang, er der ikke nogen der kan svare på mit simple spørgsmål,
eller er det fordi der er nogen der har kommet med udtalelser der ikke kan
holde stik ?

Kim Larsen

Fra : Neanderthalz

Dato : 09-02-02 20:29

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> eller er det fordi der er nogen der har kommet med udtalelser der ikke kan

Hej Kim, jeg har kørt med driver ver. 3276 der er fra d 15 Oktober 2001
og køre nu med ver. 6025 der er fra d. 31 Januar 2002.
Jeg har "provokeret" kortet (Radeon 8500 Retail) alt det jeg har kunne finde
på, men det køre
altså bare klippe stabilt (XP PRO).

Der er nok ikke så mange der følger med i NG, når deres kort bare spiller :)

NE.

Fra : Henrik Nygaard

Dato : 09-02-02 23:17

> [...]
>altså bare klippe stabilt (XP PRO).
>
>Der er nok ikke så mange der følger med i NG, når deres kort bare spiller :)

Hej!

Jeg har haft mit Radeon 7200 i 1 år nu - kortet har kørt perfekt
indtil nu, jeg har ikke oplevet nogen som helst problem. Så alt den
sure snak om drivers kommer vist mest fra geforce ejere som er trætte
af at der er kommet lidt konkurrence..

Mvh. Henrik