Nye Nvidia 23.12 drivere
Fra : chipmand

Dato : 03-02-02 01:55

Hej Allesammen
Lige en oplysning til dem der køre med windows xp. I kan opdatere via
Windows Update. De er åbenbart ikke kommet op på Nvidia´s Hjemmeside
endnu for alle andre.

Mvh
Chipmand

Fra : Zylofon

Dato : 03-02-02 03:02

"chipmand" <chipmand@nospam.dk> wrote in message
> Hej Allesammen
> Lige en oplysning til dem der køre med windows xp. I kan opdatere via
> Windows Update.
-------------
De kommer ikke frem når jeg kører Windows Update.

- Zylofon -

Fra : chipmand

Dato : 03-02-02 13:18

On Sun, 3 Feb 2002 03:02:15 +0100, "Zylofon" <piv@privat.tele.dk>
wrote:

>"chipmand" <chipmand@nospam.dk> wrote in message
>-------------
>De kommer ikke frem når jeg kører Windows Update.
>

>- Zylofon -
Er det Windows XP du bruger??? de kom frem ved mig inat

Fra : Zylofon

Dato : 03-02-02 14:03

> Er det Windows XP du bruger??? de kom frem ved mig inat
--------
Ja jeg bruger Windows XP engelsk udgave ,og de er der stadig ikke .

- Zylofon -

Fra : Torben Larsen

Dato : 03-02-02 14:59

"Zylofon" <piv@privat.tele.dk> wrote in message
> Ja jeg bruger Windows XP engelsk udgave ,og de er der stadig ikke .

Hm. Jeg har da lige hentet dem for en time siden på update'n med min
engelske xp pro.

Torben

Fra : Zylofon

Dato : 03-02-02 23:00

"Zylofon" <piv@privat.tele.dk> wrote in message

> --------
> Ja jeg bruger Windows XP engelsk udgave ,og den er der stadig ikke .
>
> ------------
Nu har jeg fået fat i den på Windows Update.

- Zylofon -

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 03-02-02 13:38

"Zylofon" <piv@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> De kommer ikke frem når jeg kører Windows Update.
>

> - Zylofon -

Heller ikke her - men det er også den danske version, og der er
Update ca. et halvt år bagefter - mildt sagt

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me og XP.

Fra : chipmand

Dato : 03-02-02 16:27

On Sun, 3 Feb 2002 13:38:07 +0100, "Johnny Nielsen"
<johnny@NOSPAMwintip.dk> wrote:

>"Zylofon" <piv@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse

>Heller ikke her - men det er også den danske version, og der er
>Update ca. et halvt år bagefter - mildt sagt

Tja måske er jeg bare heldig så for jeg køre med Windows Xp Home
Edition i dansk version

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 03-02-02 21:32

"chipmand" <chipmand@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Tja måske er jeg bare heldig så for jeg køre med Windows Xp
> Edition i dansk version

Okay - så er det nok fordi Microsoft ikke synes jeg behøver den
slags luksus til mit bedagne TNT2 Ultra kort

Fra : mf

Dato : 04-02-02 09:27

Disse drivere låser mit system ca. en gang i timen, reboot er nødvendigt.

Havde også problemer med Nvidia's 23.11, men det er en kendt fejl (nv4disp
error), og kun i 3D spil - med disse drivere låser svinet hele tiden !!!!!

Konfig: KT266A, DDR, Athlon XP, GF3

mofo

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 04-02-02 12:42

"mf" <claus@removekjerkegaard.dk> wrote in message
> [...]
> error), og kun i 3D spil - med disse drivere låser svinet hele tiden !!!!!

Jeg havde problemer med freeze med både 21.87, 23.11 og 23.12. Så fandt jeg
27.10, og siden har det bare kørt upåklageligt!

Jacob

Fra : cybs

Dato : 06-02-02 03:01

"Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg havde problemer med freeze med både 21.87, 23.11 og 23.12. Så fandt jeg
> 27.10, og siden har det bare kørt upåklageligt!

Godt at høre! Jeg kører foreløbig fint med 23.12, som hjalp mig af med infinite-loop BSOD'en. Har så 27.10 i baghånden til næste
gang....

cybs