Er Nvidia GeForce2 mx bedre end mit TNT2?
Fra : Morten Nielsen

Dato : 02-02-02 22:25

Hej,

Jeg så lige, at Føniks Computer har et Nvidia GeForce2 mx til 629,-

Hvis jeg køber et sådan kort, vil jeg så kunne mærke en forbedring i
forhold til mit nuværende TNT2, eller burde jeg bruge lidt flere
penge?

I en anden tråd er jeg blevet foreslået et Geforce2 Ti AGP 64MB DDR
eller et GF2Ti, men dette billigere kort har også 64 MB RAM.

Morten
- - - - - -
Ding, DONG, dynamolygte....

Fra : [DK]TaReC

Dato : 03-02-02 01:22

Du burde helt klart spare de sidste penge op, og købe Ti kortet. Det er
cirka dobbelt så hurtigt ifølge de test jeg har set (iforhold til mx)

Fra : Joe Sandøe

Dato : 03-02-02 17:03

> [...]
>
> Hvis jeg køber et sådan kort, vil jeg så kunne mærke en forbedring i
> forhold til mit nuværende TNT2, eller burde jeg bruge lidt flere
Ja du vil mærke en forbedring men....... pris ydelse når man taler om
3D-spil så er GeForce 2 mx kortene efterhånden for gamle, når man til en
beskeden merpris kan købe kort er er dobbelt så hurtige.

AGP / 64MB DDR / 2048X1536 / GeForce2 Ti 959 kr

AGP / 32MB DDR / 2048X1536 / GeForce2 GTS Pro 849 kr.
(32 MB DDR på dette kort slår et hvilken som helst 2 mx kort med 64 MB ram,
med flere længder)

Eller næste i rækken - billigste Geforce 3-kort
AGP / 64MB / 2048x1536 / Geforce3 Ti200 1.199 kr.
(Priserne er fra edbpriser.dk)

Hilsen Joe