Andet multimedie
bentjuul 3670
Kugle-animation i PSP
Fra : Benny B. Jensen

Dato : 02-02-02 21:54

Davs nyhedsgruppe.

Jeg sidder her i PSP 7.0 og AS 3.0 og laver en kugle der drejer rundt med
noget billedværk på og har fulgt toutorialen på:

http://www.pinoy7.com/anim/whittle/sphere.htm

Jeg er nået til punkt 23, hvor der står at man skal: 'select
"Image->Deformations->Circle"
Til min store skræk kan dette tilsyneladende ikke lade sig gøre. Heller ikke
genvejen (A SHORTCUT: Hold down the ALT key and press in turn 'I' 'D' 'C'
'F' 'C' then OK the window that pops up) lader sig tilsyneladende gøre.

Spørgsmålet kan være forskellige ting, men jeg er interesseret i en løsning:

-Er det min PSP der er forældet?
-Gør jeg noget forkert?
-Er der alternative metoder? Andre toutorials?

Hvordan kommer jeg videre?
Håber I kan hjælpe mig

Med venlig hilsen Benny B. Jensen

Fra : emj

Dato : 02-02-02 23:07

Benny B. Jensen skrev i <a3hjki$fc4$1@sunsite.dk>:

>Jeg er nået til punkt 23, hvor der står at man skal: 'select
>"Image->Deformations->Circle"

Jeg tror, at det er en fejl.
I PSP 7 ligger den funktion under Effect/Geometric effect/circle.
Så vidt jeg husker lå den under Image-deformation-circle i version 6.0

Hilsen emj

--
www.enterpol.dk/foto/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/

Fra : Benny B. Jensen

Dato : 03-02-02 00:25

> Jeg tror, at det er en fejl.
> I PSP 7 ligger den funktion under Effect/Geometric effect/circle.
> Så vidt jeg husker lå den under Image-deformation-circle i version 6.0
>
> Hilsen emj

Tak for hjælpen. Det skulle gøres lidt anderledes og mere besværligt end som
beskrevet. Men det lykkes da!! TAK!
MVH. BNY