I dag startede sæsonen!
Fra : Claus Rittig

Dato : 02-02-02 21:48

Jeg kan se jeg ikke var den eneste der startede sæsonen idag?

Min nyrenoverede Kawasaki KX 250 var i mulden i flere timer - på de Lund'ske
jorder.
Så nu har jeg et komplet sæt kørekluns der stinker af mosevand og pløjemark,
og cyklen ligner Grauballemanden før de smed ham i bad. Men hold da
kææææææææææææft hvor var det lækkert!

Der dukker sikkert billeder op på Motortosse.dk i løbet af kort tid, for
både mor og far Lund rendte rundt med camera, når de ikke tøffede rundt på
deres Honda off-roadere. Og for de som ikke har set Mads "Turbo" Lund live,
er der nogle fine billeder af ham - liggende, naturligvis, efter styrt. Vi
fik luget lidt i kartoffelrækkerne, tror jeg, for jeg har ALDRIG før haft så
meget bladr op ad ryggen! Bladr ned af nakken, bladr i støvlerne, bladr i
underbukserne, bladr i øjnene, bladr i ørerne, bladr alle vegne.

Aaaaaaaaahhh, hvor var det godt at få taget hul på en ny sæson.

Rittig
--
Football, tennis and golf, requires only one ball,
racing requires two.

Fra : Jesper Stampe

Dato : 03-02-02 02:30

> Jeg kan se jeg ikke var den eneste der startede sæsonen idag?

Ja - jeg måtte også gnide øjnene en extra gang. Efter en uges indespærring
på et kursuscenter langt fanden i vold tog jeg en tur på gåben på
Nørrebrogade (den i Køvenhavnstrup) i det forårsagtige vejr og hvis jeg
ikke vidste bedre ville jeg påstå det var maj måned - vejret, antallet af
mc'er og cabriolet'erne sagde alt sammen maj måned. Men bare rolig - det går
over igen - jeg kender vejrguderne godt nok til at vide at når min sæson
officielt kan starte (1. marts) så kommer Kong Frost tilbage og han tager
Isdronningen med.

Jesper
XJ 600 S (stadig i vinterhi)

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 03-02-02 16:21

"Jesper Stampe"
skrev
SNIP
> [...]
> officielt kan starte (1. marts) så kommer Kong Frost tilbage og han tager
***************************'
Jeps. Så bliver det frostvejr og der kommer oceaner af tons af salt på
vejene. Der er slet ikke kørt nok på i år
Og så bliver det selvfølgelig hundekoldt at køre til Sjælland og åbne Bakken
!
Bwadr - jeg må hellere lige snuppe en tur mere på den lille - som er
vinterforsikret.

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F (Bare det snart er 1. marts)

Fra : PeterW

Dato : 03-02-02 09:29

> Jeg kan se jeg ikke var den eneste der startede sæsonen idag?
Uha det kribler også i fingerne når man lige går forbi mc'en.
Den står bare der og siger.. start mig, luft mig..

meeeen man må hellere vente den ekstra måned... det siger mit
forsikringsselskab da i hvert fald.
selv om det burde være vejr-bestemt når det var forår.

mvh
Peter
* Jeg og min XJ600S venter bare... hmpf *

Fra : Lars

Dato : 03-02-02 09:44

Hej Claus og alle andre...

Ja sæsonen startede lørdag d. 2 feb., men kun kortvarrigt for mig.
Jeg kørte nemlig på prøve nummer plade, der galdt fredag og lørdag. Og
hvorfor nu det ???

Jow... Fredag hentede jeg min ny-importerede XT600 fra 1988, sendt med
ekstrapost fra Italien til Albertslund. Cyklen opsporede jeg i sommmers da
jeg besøgte min kammerat i Luino i Italien. Og nu ca. 6 måneder efter faldt
handelen på plads (til absolut spotpris), fik fat i de originale papirer med
godkendelse af importen for MCen. Cyklen har haft 2 ejere før mig, har kørt
50.000 km, og er helt original og har aldrig været åbnet i motoren.
Knastkædestrammeren har ca. 6 mm. tilbage, så det er nok på tide med en
lille renovering i løbet af i år... Hvad mener du med hensyn til knaskæde
skift.
Så jeg var ude at tøffe igår i dejligt solskin på min ny erhvervede 600. Så
nu skal 550eren sælges (til bundpris) og så skal den "nye" indregistreres.

Med off-roadiske hilsener
Lars Vante Nielsen.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 04-02-02 16:09

> Jow... Fredag hentede jeg min ny-importerede XT600 fra 1988, sendt med
> ekstrapost fra Italien til Albertslund.

Tilykke - Hvad kostede det i fragt - og hvem stod for det ?

/A

Fra : Søren Lindholt

Dato : 03-02-02 23:12

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse > meget bladr
op ad ryggen! Bladr ned af nakken, bladr i støvlerne, bladr i
> underbukserne, bladr i øjnene, bladr i ørerne, bladr alle vegne.
>
> Aaaaaaaaahhh, hvor var det godt at få taget hul på en ny sæson.

Ja huleme ja det var en fine dag. Billederne er klar nu.

S.
www.motortosse.dk

Fra : Allan Bojesen

Dato : 04-02-02 00:07

> Ja huleme ja det var en fine dag. Billederne er klar nu.

Tak for kigget Ud fra billederne at dømme må I have haft de helt store
smil fremme.
Billederne af Torben I Waders på den brutale Honda er simpelthen
toppen))

Allan Bojesen (Der desværre kun har en parcelhushave - og mangler
muddercyklen)

Fra : Claus Rittig

Dato : 04-02-02 18:06

"Allan Bojesen" <aboje@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Billederne af Torben I Waders på den brutale Honda er simpelthen
> toppen))

Jo-jo, men han var den eneste der ikke var våd i numsen bagefter!

Rittig
(som har h a f t f o r n ø j e l s e n a f a t k ø r e H o n d
a e n .... )

Fra : Mads Lund

Dato : 01-02-02 09:06

> Aaaaaaaaahhh, hvor var det godt at få taget hul på en ny sæson.

Jow det......

Men så var det jo at Per P og undertegnede også lige skulle på marken
Søndag. Og mine arme og resten af kroppen for den sags skyld, var stadig
noget smadret efter lørdagens ræs.

Og resultatet var at midt i en fin wheelie smuttede højre fod af
fodhvileren, og da højre hånd kva den sprængte sene og de trætte muskler
ikke nåde at gøre noget, så gled jeg ned på siden af cyklen og satte foden i
jorden, med det resultat at foden fik knæet til at dreje i en stilling det
nu nok ikke er beregnet til, så resten af dagen foregik med isposer og
forbindinger.

Men nu kan jeg nok få mængderabat hos lægen, for der er rigeligt med skader
han kan gå igang med.

Og så må vi håbe at 8 uger's restitution og genoptræning er nok, så
træningen d. 1-5 april ikke går i vasken.

Mads Lund
KTM300

Fra : Morten Dahl

Dato : 04-02-02 11:35

"Mads Lund" <Mads@XtremeBikes.dk> skrev i en meddelelse

> Jow det......
>
> snippet noget ufatteligt<

Mads for helvede, ka du da ikke passe bare en lille smule på den krop, den
er jo nede omkring 70% allerede før RR sæssonen starter, det ka jo ikke
nytte noget du skal til at køre definsivt i 125std. vel?

-
Morten Dahl

Fra : Mads Lund

Dato : 04-02-02 15:33

> Mads for helvede, ka du da ikke passe bare en lille smule på den krop, den
> er jo nede omkring 70% allerede før RR sæssonen starter, det ka jo ikke
> nytte noget du skal til at køre definsivt i 125std. vel?

Hmm, egentlig kan jeg godt overbevise mig selv om, at jeg skal køre
forsigtigt, men der sker et eller andet når jeg får hjelmen på.

Jeg har lige været ved lægen, og i vanlig stil konkluderede han blot, at der
skulle gå nogle uger og hvis det ikke var blevet bedre måtte vi jo se på
det. Min arm/finger mente han skyldes en tennis albue (hvordan faen så end
jeg har fået den) og knæet skulle bare have ro (klart)

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Claus Rittig

Dato : 04-02-02 18:04

> Hmm, egentlig kan jeg godt overbevise mig selv om, at jeg skal køre
> forsigtigt, men der sker et eller andet når jeg får hjelmen på.

Mads, jeg tror det er din hjelm den er gal med!
Den passer tydeligvis ikke til din hoved-form. Når du tager den på trykker
den på dit hoved nogle uheldige steder, og så går der kun få sekunder, så er
blodtilførslen til dele af din hjerne standset. Jeg tænker her naturligvis
på fornuftscentre, frygtcentre og den del af din logiske hjernehalvdel der
administrerer dit forhold til tyngdeloven...

Rittig