Pascal-race i Paris
Fra : Jannik Munch-Christ~

Dato : 02-02-02 20:23

Hej gruppe

Nogen der ved hvor man hente Pascal-videon - ham der kører sindssygt i
Paris!

VH J

Fra : origo@earthling.net

Dato : 02-02-02 20:29

"Jannik Munch-Christensen" <jannik@hjortespring.dk> wrote in message
> Nogen der ved hvor man hente Pascal-videon - ham der kører sindssygt i
> Paris!

Du mener vel "hun"? Forsøk å lete i litt eldre innlegg, spørsmålet kommer
ca. hver uke.

JS

Fra : Steen Schmidt

Dato : 02-02-02 21:02

> Du mener vel "hun"? Forsøk å lete i litt eldre innlegg, spørsmålet kommer
> ca. hver uke.

Er "Pascal" en "hun"? Shit!

Mvh
Steen

Fra : Michael K.S.

Dato : 02-02-02 21:08

On Sat, 2 Feb 2002 21:01:54 +0100, "Steen Schmidt"
<sschmidt@nospam.dk> wrote:

>Er "Pascal" en "hun"?

Næh....

-M

Fra : origo@earthling.net

Dato : 02-02-02 21:20

"Steen Schmidt" <sschmidt@nospam.dk> wrote in message
> Er "Pascal" en "hun"? Shit!

I videoen er det tidvis klippet inn et bilde som såvidt jeg vet forestiller
føreren, og det er en pige. Har også hørt omtalt andre steder at Pascal er
en "hun". Men innrømmet, jeg er ikke 100% sikker.

JS

Fra : Michael K.S.

Dato : 02-02-02 21:34

On Sat, 2 Feb 2002 21:19:43 +0100, <origo@earthling.net> wrote:

>I videoen er det tidvis klippet inn et bilde som såvidt jeg vet forestiller
>føreren, og det er en pige.

Det er angiveligt hans kæreste ifølge den tyske kommentar.Der er
muligvis deraf rygterne opstår såfremt man ikke hører efter lyden.

> Har også hørt omtalt andre steder at Pascal er
>en "hun". Men innrømmet, jeg er ikke 100% sikker.

Han kommenterer selv kørslen i RTL-videoen og det er tydeligvis en
mand,Pascals øgenavn er også den sorte prins,hvilket næppe passer til
en pige...

Videoen kan hentes på min FTP (idag),så kan man selv vurdere.

ftp://public:public@213.237.66.161/

-M

Fra : origo@earthling.net

Dato : 02-02-02 21:37

"Michael K.S." <MichaelKS@image.dk> wrote in message
> Det er angiveligt hans kæreste ifølge den tyske kommentar.Der er
> muligvis deraf rygterne opstår såfremt man ikke hører efter lyden.
OK, det kan godt gi mening.

JS

Fra : Steen Schmidt

Dato : 02-02-02 23:20

> Det er angiveligt hans kæreste ifølge den tyske kommentar.

Ok, det mente jeg også at kunne huske.

Mvh
Steen

Fra : RpR

Dato : 03-02-02 13:16

> Det er angiveligt hans kæreste ifølge den tyske kommentar.

Ifølge kommentaren så er det nu Pascal der snakker, og Pascal der er billede
af.
Og det ligner nu meget godt en spinkel franskmand på de 18 - 19år eller hvor
gammel han var.
Kæresten bliver nævnt i den forbindelse at hun af og til kan falde i søvn
bagpå cyklen.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Michael K.S.

Dato : 03-02-02 13:34

On Sun, 3 Feb 2002 13:15:43 +0100, "RpR" <rpr@mopedgallery.com> wrote:

>Ifølge kommentaren så er det nu Pascal der snakker, og Pascal der er billede
>af.

Nej - det er ganske vist Pascal,der kommenterer ,da talen så falder på
hans kæreste så indklippes der et billede af hvad der klart forekommer
som at være en kvinde,kig på nærbilledet.

>Og det ligner nu meget godt en spinkel franskmand på de 18 - 19år eller hvor
>gammel han var.

Det kan ikke 100 % afvises,men næppe sandsynligt for det ser
grangiveligt ud som om vedkommende bruger make-up,videokvaliteten er
dog ikke den bedste.

>Kæresten bliver nævnt i den forbindelse at hun af og til kan falde i søvn
>bagpå cyklen.

Ja,den del er rigtig nok,men læg mærke til præcis hvornår billedet af
personen blændes ind og følg kommentaren....

-M

Fra : Steen Gruby

Dato : 02-02-02 21:47

On Sat, 2 Feb 2002 21:19:43 +0100, <origo@earthling.net> wrote:

Hej Jørund

>I videoen er det tidvis klippet inn et bilde som såvidt jeg vet forestiller
>føreren, og det er en pige. Har også hørt omtalt andre steder at Pascal er
>en "hun". Men innrømmet, jeg er ikke 100% sikker.

Den "hun" der udtaler sig i filmen er så vidt jeg kan forstå Pascal's
kæreste.

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Yamaha XS500
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Thomas Hjort

Dato : 02-02-02 23:25

Forsøk å lete i litt eldre innlegg, spørsmålet kommer
> ca. hver uke.

Her har jeg en god ting til alle:

ctrl + shift + F

virker fremragende !

Mvh Thomas Hjort

Fra : Henry

Dato : 03-02-02 00:47

> Hej gruppe
>
> Nogen der ved hvor man hente Pascal-videon - ham der kører sindssygt i
> Paris!

Er det bare mig eller er der andre der bliver syge i maven af at se den
video, føj for helvede hvor er (var?) han syg i hovedet.

Jeg håber virklig ikke at der er nogle der ser ham som et idol.

mvh
Henry

Fra : Michael K.S.

Dato : 03-02-02 01:01

On Sun, 3 Feb 2002 00:47:15 +0100, "Henry" <Fake@mail.com> wrote:

>Er det bare mig eller er der andre der bliver syge i maven af at se den
>video, føj for helvede hvor er (var?) han syg i hovedet.

Var - han er død nu,han skulle lige prøve en gang til...det blev til
en gang for mange

>Jeg håber virklig ikke at der er nogle der ser ham som et idol.

Næppe mange,vel mere til skræk og advarsel og så alm. forundring hvor
langt nogle er villige til at gå...for en flygtig berømmelse.Man
vælger hvordan man vil bruge eller misbruge sit liv....he chose -
poorly (IMO - naturligvis)

-M

Fra : Bo Thomsen

Dato : 03-02-02 15:26

> [...]
> langt nogle er villige til at gå...for en flygtig berømmelse.Man
> vælger hvordan man vil bruge eller misbruge sit liv....he chose -
han kendte risikoen og synes at det var det der gjorde det spændende.
er folk der bjergklatring, dragracing, waterrafting også sindsyge?
jeg ved godt at de ikke risikerer andre en deres eget liv, i modsætning
til ham der "leger" i trafikken. så prøv at holde det uden for.
og nej pascal er ikk mit idol, men jeg synes heller ik han var psykopat.
bo thomsen

Fra : origo@earthling.net

Dato : 03-02-02 15:33

"Bo Thomsen" <bbt@ishoejby.dk> wrote in message

> jeg ved godt at de ikke risikerer andre en deres eget liv, i modsætning
> til ham der "leger" i trafikken. så prøv at holde det uden for.

Det er nettopp det man ikke kan, hvorfor hele ditt argument ikke riktig
henger sammen.

JS

Fra : Bo Thomsen

Dato : 03-02-02 15:50

> Det er nettopp det man ikke kan, hvorfor hele ditt argument ikke riktig
> henger sammen.

citat:
> Næppe mange,vel mere til skræk og advarsel og så alm. forundring hvor
> langt nogle er villige til at gå...for en flygtig berømmelse.Man
> vælger hvordan man vil bruge eller misbruge sit liv....
her henvises kun til at han misbruger sit eget liv.
derfor ville jeg gerne vide om folk der synes det er spændende at gøre
noget hvor der er risiko for at de kan dø af, er de gale?
bo thomsen

Fra : Michael K.S.

Dato : 03-02-02 16:01

On Sun, 3 Feb 2002 15:50:23 +0100, "Bo Thomsen" <bbt@ishoejby.dk>
wrote:

>her henvises kun til at han misbruger sit eget liv.

Det gør det da overhovedet ikke,hvordan når du frem til den konklusion
?? Du har tydeligvis ikke forstået noget at indlægget.

At han vælger en dødsrisiko er helt okay (sålænge det ikke går ud over
andre)...men i retrospekt ville han nok have valgt anderledes hvis han
kunne i betragtning af udfaldet ...

>derfor ville jeg gerne vide om folk der synes det er spændende at gøre
>noget hvor der er risiko for at de kan dø af, er de gale?

Det må da være folk egen sag - jeg f.eks kører _kun_ RR og har ingen
gadecykel - Hvorfor og hvad det så siger om mig må være op til dig at
tolke )

-M

Fra : Bo Thomsen

Dato : 03-02-02 18:00

> Det gør det da overhovedet ikke,hvordan når du frem til den konklusion
> ?? Du har tydeligvis ikke forstået noget at indlægget.
i den besked der kommer frem på min pc, står der "misbruge sit liv.."
det tolker jeg kun som hans og kun hans liv.

> At han vælger en dødsrisiko er helt okay (sålænge det ikke går ud over
> andre)...men i retrospekt ville han nok have valgt anderledes hvis han
> kunne i betragtning af udfaldet ...
sikkert, en del mennesker synes noget er spændende hvis det er farligt.
men fortryder hvis der sker det de hviste kunne ske. og så er de nogle
knaldskaller efter min mening. jeg har intet imod alle de der unge ( +
andre )
der kører forstærkt og så kører sig selv indvalid. og bagefter sider og
flæber.
og det samme gælder dem der sidder ved siden af, de skal sku bare stå af
hvis de ikke vil betale prisen når regningen kommer.
hvis jeg bliver indvalid af sport så fortryder jeg heller ik at jeg har gået
til det.
jeg må blot betale prisen for det.

> Det må da være folk egen sag -
ok det var blot alt.

> jeg f.eks kører _kun_ RR og har ingen
> gadecykel - Hvorfor og hvad det så siger om mig må være op til dig at
> tolke )
det siger mig nu blot at du nok ikke følges med os andre når bakken åbner.

bo thomsen

Fra : Michael K.S.

Dato : 03-02-02 18:14

On Sun, 3 Feb 2002 17:59:37 +0100, "Bo Thomsen" <bbt@ishoejby.dk>
wrote:

>i den besked der kommer frem på min pc, står der "misbruge sit liv.."
>det tolker jeg kun som hans og kun hans liv.

Det har du naturligvis lov til,men det bliver det ikke rigtigt af...

> [...]
>andre )
>der kører forstærkt og så kører sig selv indvalid. og bagefter sider og

Tjah - nu er det sådan at jeg har set en hel del af sådanne
tilfælde,og alle som en _har_ fortrudt og ville gøre det om hvis de
kunne...Hvordan _du_ vil reagere må stå hen i det uvisse,meeeeen

> [...]
>hvis de ikke vil betale prisen når regningen kommer.
>hvis jeg bliver indvalid af sport så fortryder jeg heller ik at jeg har gået

Meget nemt at sige,sværere at holde ved den dag det sker IME...

>ok det var blot alt.

Godt så...

>det siger mig nu blot at du nok ikke følges med os andre når bakken åbner.

Det er nemlig _helt_rigtigt !! Det er prøvet og det gider jeg ligesom
ikke rigtig mere...Men det er da en fin oplevelse som alle bør unde
sig selv een gang i det mindste.

-M

Fra : Michael K.S.

Dato : 03-02-02 15:39

On Sun, 3 Feb 2002 15:25:58 +0100, "Bo Thomsen" <bbt@ishoejby.dk>
wrote:

>han kendte risikoen og synes at det var det der gjorde det spændende.
>er folk der bjergklatring, dragracing, waterrafting også sindsyge?

Nej.

>jeg ved godt at de ikke risikerer andre en deres eget liv, i modsætning
>til ham der "leger" i trafikken. så prøv at holde det uden for.

Hvad er det du prøver at sige,at man leger med andres liv på den måde
er netop en _helt_ afgørende forskel....der er nok få af os,der ikke
har været på "grisestien" før eller siden omend næppe i så ekstrem
grad som tilfældet er her...en anden afgørende forskel er om man gør
det til noget smart,eller holder slige sager for sig selv....

>og nej pascal er ikk mit idol, men jeg synes heller ik han var psykopat.

Psykopat har en helt bestemt betydning som få kender selvom mange
bruger begrebet,_jeg_ har aldrig kaldt ham psykopat - men på den anden
side så har han helt klart tabt jordforbindelsen for længe
siden....Eller hvis man skulle være morbid,kan man sige at han netop
fik den - ultimativt.

-M

Fra : Bo Thomsen

Dato : 03-02-02 17:50

> Nej.
det var blot det jeg ville vide.

> Hvad er det du prøver at sige,at man leger med andres liv på den måde
> er netop en _helt_ afgørende forskel
ikke i dette citat af dig "
> Næppe mange,vel mere til skræk og advarsel og så alm. forundring hvor
> langt nogle er villige til at gå...for en flygtig berømmelse.Man
> vælger hvordan man vil bruge eller misbruge sit liv...."
der skriver du blot at du ( imo ) mener han måske har spildt sit liv, ved
at lade det blive så kort. der nævner du ikke noget om at han har været
en risiko for andre, og det var derfor jeg stillede mit ? som jeg gjorde.
mener i at det er dumt at gøre noget der kan være livsfarligt hvis man synes
det er det der gir en lidt glæde. ( og det behøves jo ikke at være noget
hvor
man sætter ufrivilliges liv på spil også )

mvh
bo thomsen

Fra : Michael K.S.

Dato : 03-02-02 18:06

On Sun, 3 Feb 2002 17:50:26 +0100, "Bo Thomsen" <bbt@ishoejby.dk>
wrote:

<Snip resten> som du vel allerede har fået svar på...

>mener i at det er dumt at gøre noget der kan være livsfarligt hvis man synes
>det er det der gir en lidt glæde. ( og det behøves jo ikke at være noget
>hvor man sætter ufrivilliges liv på spil også )

Nej sålænge man nøjes med at inddrage sig selv så må man for min skyld
basejumpe uden faldskærm hvis man synes man kan gøre det på oplyst
grundlag ....det vil jeg må ingen måde nægte folk,derfor kan jeg
stadig godt synes det er dumt og spild af liv at gøre det

-M

Fra : Bo Thomsen

Dato : 03-02-02 18:09

> Nej sålænge man nøjes med at inddrage sig selv så må man for min skyld
> basejumpe uden faldskærm
roflamao
bo thomsen

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 03-02-02 22:08

"Bo Thomsen" <bbt@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvor
> man sætter ufrivilliges liv på spil også )

nu vil jeg også blande mig.. jeg synes det er meget forkert at lave den
slags stunts på offentlig vej!
der kan risikere at komme uskyldige i vejen!
ligesom når en knallert tåger afsted med 70 på cykelstien, _dybt_
uansvarligt!!
den slags leg hører hjemme på en bane hvor man er sikker på der ikke
pludselig står nogen i vejen andet end en CTD kører der er faldet af

just my 2 cents

--
Michael Frederiksen
Honda SFX :,-/ mig ha' MC

Fra : Jakob Barfod

Dato : 04-02-02 18:26

> [...]
> jeg ved godt at de ikke risikerer andre en deres eget liv, i modsætning
> til ham der "leger" i trafikken. så prøv at holde det uden for.

Hm. Ikke enig. Ved du fx, om der kom andre til skade, da han kørte sig
ihjel?

--
Jakob

Fra : Bo Thomsen

Dato : 04-02-02 21:32

> Hm. Ikke enig. Ved du fx, om der kom andre til skade, da han kørte sig
> ihjel?
nej, men jeg skriver da også at "i modsætning til ham der "leger" i
trafikken".
og så henviser jeg til at folk der dyrker eks.vis waterrafting at DE ikke
risikere
andre en DERES egne liv.
så jeg tror at du har misforstået min tekst.
mvh
bo thomsen

Fra : Poul B-H

Dato : 04-02-02 22:17

"Jakob Barfod" <jbarfod_FJERNDETTEFORSPAM@ruc.dk> wrote in message
> "Bo Thomsen" <bbt@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hm. Ikke enig. Ved du fx, om der kom andre til skade, da han kørte sig
> ihjel?

Er der nogen der har en henvisning til et troværdigt sted, som kan bekræfte
hans død ?
Altid når nogen sætter sig voldsomt ud over gældende normer, rygtes det, at
vedkommende er død.
Det skete også for en anden franksmand, en fantastisk klatrer , Edlinger,
som efter en helt utrolig klatrefilm i TV blev løjet død, mindst én gang
hver ½ år i de næste 2-3 år. Han lever dog stadig.

Poul B-H

Fra : mc

Dato : 03-02-02 19:21

> [...]
> Hej gruppe
>
> Nogen der ved hvor man hente Pascal-videon - ham der kører sindssygt i

Kom nu med et brugbart link !! jeg har søgt på hele gruppen, der er kun
dette indlæg, og ikke noget link....

Forsøgte at hente på ftp://public:public@213.237.66.161/ men uden det store
held !!

Mvh
Mc

Fra : origo@earthling.net

Dato : 03-02-02 19:27

"mc" <bugtrup@FUCKSPAMemail.dk> wrote in message
> Kom nu med et brugbart link !! jeg har søgt på hele gruppen, der er kun
> dette indlæg, og ikke noget link....

Hvis du bruker http://groups.google.com og heretter advanced search, kan du
lete i alle innlegg. Også innlegg som er skrevet på andre grupper enn denne.
Prøv evt. også den alimindelige Google og søk med relevante keywords.

JS

Fra : Martin Sørensen

Dato : 03-02-02 19:32

> Kom nu med et brugbart link !! jeg har søgt på hele gruppen, der er kun
> dette indlæg, og ikke noget link....

Her er den:
http://www.mcbjornebanden.dk/images/film/densortebaron.mpeg

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Thomas Hjort

Dato : 03-02-02 19:40

http://www.langkilde.com/~niels/html/mc.html
Her har jeg lige suget den med 20 kbs

Fra : Thomas Hjort

Dato : 03-02-02 22:42

LOL
Ham Pascal er noget træt af at ikke alle bilister blinker når de skifter
bane ! Det er fandme også uhøfligt når han nu skal forbi med 250 kilometer i
timen.
Og hende konen der sider og sover bagpå !!?! Hun må da ha' fået limet måsen
fast med Araldit !

Thomas Hjort