Køler larmer meget
Fra : Henrik Jepsen

Dato : 02-02-02 19:50

Min køler larmer pænt meget. Jeg har prøvet trykke lidt på køleren og så
holder den op med at runge, men begynder så straks efter.

Et godt råd inden jeg begynder at rode med den?

--
// Henrik Jepsen

Sandt venskab findes, hvor tavshed
mellem to mennesker er behagelig.

Dave Tyson Gentry

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 02-02-02 21:27

"Henrik Jepsen" <drunkenmonkey@mailme.dk> skrev
> Min køler larmer pænt meget. Jeg har prøvet trykke lidt på køleren og

> holder den op med at runge, men begynder så straks efter.
>
> Et godt råd inden jeg begynder at rode med den?

Skift den, eller du kan starte med at prøve at give den lidt syrefri
olie. Afmonter blæseren fra køleribberne, tag det lille klistermærke på
bagsiden af - bag det finder du et lille hul. Smid en dråbe olie derned
og hvis du er heldig, er den støjfri igen (eller i hvert fald så støjfri
som en blæser nu kan være). Sørg for at sætte klistermærket godt på igen,
så olien ikke drypper ud.

mvh
Peter

Fra : Henrik Jepsen