Jeg sagde det jo ! :o))
Fra : Thomas H.

Dato : 02-02-02 18:57

Jeg ved vi engang har diskuteret det herinde, og nu kom det så frem!
Vi havde jo ret, os der sagde at der var snyd med i spillet i "Hit med
Sangen"

http://www.bt.dk/Rampelys.pl?c=tophistorie&aid=86491

Mvh og god weekend
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Tommy.T

Dato : 03-02-02 10:59

"Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
frem!
> Vi havde jo ret, os der sagde at der var snyd med i spillet i

Og hvad så??
I bund og grund ændrer det vel ikke underholdningsværdien.
Jeg har selv længe haft den tanke, men skubbede den fra mig,
netop fordi det også handler om mennesker, glæde, udstråling og
så videre, og det er der da ikke ændret noget ved, sa jeg vil
stadig nyde programmet, deltagerne og i særdeleshed Amin.

Hilsen Tommy

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 03-02-02 15:14

Thomas H. <thhe@sol.dk> wrote in message news:a3h982$a5g$1@sunsite.dk...
> Jeg ved vi engang har diskuteret det herinde, og nu kom det så frem!
> Vi havde jo ret, os der sagde at der var snyd med i spillet i "Hit med
> [...]

Det er nu også rimelig nemt både at se og høre, at der klippes i ny og næ.
Da TvDanmark i sin tid præsenterede det, afslørede rulleteksterne, at der
var "klaverindøvere" (eller noget i den stil), så jeg tror nu også de to
pianister for hjælp i ny og næ. Personlig er jeg ligeglad - jeg gider ikke
se det og synes det er spild af god sendetid, men jeg er jo nok nedstemt af
ca. en million danskere...

/Ulrik