Andet multimedie
bentjuul 3670
afrundede hjørner på tables
Fra : Anders L Petersen

Dato : 02-02-02 18:44

Hvordan laver man afrundede/ skrå hjørner på tables, på en hjemmeside ?
altså på dem med indhold ?

www.anden22.subnet.dk -webcam osv.
Anders L Petersen.

Fra : Niels Andersen

Dato : 02-02-02 19:14

"Anders L Petersen" <apetersen@wanadoo.dk> wrote in message
> Hvordan laver man afrundede/ skrå hjørner på tables, på en hjemmeside ?
> altså på dem med indhold ?

Du laver et rundt hjørne i et grafik-program, og indsætter det der, hvor du
vil have det. :)

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Anders L Petersen

Dato : 02-02-02 20:17

hvordan indsætter jeg så et i hvert hjørne, med hver deres align ?

Fra : Niels Andersen

Dato : 02-02-02 20:22

> hvordan indsætter jeg så et i hvert hjørne, med hver deres align ?

Der kommer helt an på hvordan du har lavet det, der er uden om.

Hvis du arbejder i html, så spørg i dk.edb.internet.webdesign.html.
Hvis du arbejder i Adobe InDesign, så er der nok nogen her, der ved det.
Hvis det er MS Word, så er der en gruppe om MS Office.
Der er også en MS Frontpage-specifik gruppe.

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Punishers Inc.

Dato : 02-02-02 21:21

"Anders L Petersen" <apetersen@wanadoo.dk> wrote in message
> hvordan indsætter jeg så et i hvert hjørne, med hver deres align ?

Du er vist lidt offtopic her.

-Rasmus

Fra : Anders L Petersen

Dato : 03-02-02 19:28