Internetopkobling via mobil uden abonnemen~
Fra : Tina Pico

Dato : 02-02-02 18:09

Hej

Da min nye bærbare PC og min mobiltelefon (Ericsson r320s) kan forbindes via
infrarød port, synes jeg det kunne være sjovt at prøve at koble mig på
nettet via mobilen. Hos Tiscali får jeg at vide, at jeg skal opgradere mit
almindelig abonnementsfri (analog) konto til en Tiscali Net Plus abonnement
før det kan lade sig gøre. Sådan et abonnement koster 595,- for 2 år.
Så ofte tror jeg ikke jeg får brug for det. Er der nogen der kender en
billigere (abonnementsfri) måde at udforske det "Mobile Internet" på?

Pico

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-02-02 18:57

Tina Pico skrev:

>Er der nogen der kender en
>billigere (abonnementsfri) måde at udforske det "Mobile Internet" på?

Der er vist folk der har haft held med get2net-abonnement. Jeg bruger
selv mit Opasia-abonnement, som jeg alligevel har fordi jeg har
NetExpres (ADSL) hos TDC/Opasia.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Fischer

Dato : 02-02-02 19:50

> Der er vist folk der har haft held med get2net-abonnement.

Ja, det kan lade sig gøre med et Get2net gratis-abonnement, blot man
undlader 1001-koden ved opkald.

*Fischer

Fra : Tina Pico

Dato : 03-02-02 23:10

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det kan lade sig gøre med et Get2net gratis-abonnement, blot man
> undlader 1001-koden ved opkald.
>
> *Fischer

Perfekt - det virker

Tak