specifikationer på lidt ældre ups
Fra : jacob

Dato : 02-02-02 17:23

jeg har fået en fiskars UPS 1.2 type: ups1012-10dk

jeg har ikke kable og software til sådan en fætter, og jeg
mangler også lidt viden om den

er den god ?, er den noget værd ?,

er der nogle der kan hjælpe mig med dette, eller ved hvor der de nødvendige
oplysninger.

på forhånd tak

jacob

Fra : jacob

Dato : 02-02-02 17:28

hvis der svares direkte til mig så er mailadr. ikke rigtig før dette svar
(jc@holmnielsen.dk)

vh jaocb

Fra : Hans Jørgen Jakobsen

Dato : 02-02-02 21:26

On Sat, 2 Feb 2002 17:22:41 +0100, jacob wrote:
> jeg har fået en fiskars UPS 1.2 type: ups1012-10dk
>
> er den god ?, er den noget værd ?,
Hvor gamle er batterierne? Kan de stadig holde en fornuftig mængde strøm?
Jeg har set UPSer hvor der skulle skiftes batterier hver ca 3. år.
/hjj

Fra : jacob

Dato : 03-02-02 15:29

jeg har haft den i tændt nu i et døgn uden at den kan tåle at jeg slukker
for strømmen, jeg tror batterierne ikke er for gode, kan det betale sig at
skifte dem ? pris kontra ny ?

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 05-02-02 14:14

"jacob" <jchome@holmnielsen.dk> wrote in message
> jeg har haft den i tændt nu i et døgn uden at den kan tåle at jeg slukker
> for strømmen, jeg tror batterierne ikke er for gode, kan det betale sig at
> skifte dem ? pris kontra ny ?

Det kommer jo an på om du kan finde dem uorginale et sted..
Jeg fandt et sæt nye batterier til en Backups Pro for 100 dask (uorginale
self)

/Dennis