Råd til scooterkøb.
Fra : ivene

Dato : 02-02-02 16:56

Hej alle.

Jeg overvejer at købe en scooter, men følgende ting skal helst være opfyldt:
1) Så lidt rust som muligt
2) max 6000 kr.
3) skal være af god kvalitet

Håber I kan hjælpe mig.
P.S: I må meget gerne sende jeres svar til min e-mail: Ivene99@hotmail.com
Mvh.
I-Tech

Fra : -=[ TiTaN ]=-

Dato : 02-02-02 17:09

Heysa. Hvis jeg var dig ville jeg nok købe en smadret
smadret scooter og så stjæle en scooter (samme model)
og vupti. Så har du nye skjolde og motordele... Smart ik' ??

OT

--
Venlig Hilsen
Titan K. Møller

Besøg Titan's Kælder !!!
http://crash.to/kaelderen/

|h4xX0r|-MadeNigga-
IRC: irc.xanthotech.com || #h4xx0r
http://www.h4xx0r-clan.cjb.net/

H4xX0r OGC 7.02 (Tweaked
www.h4xx0rcrew.cjb.net
- |H4xX0r|-MadeNigga
Updated, Final version *WORKS*

If you can't find something to live for, Find something to die for.

Fra : Morten Christensen

Dato : 02-02-02 17:45

Du har da godt nok mindre hjerne end en mariehøne har du ik??

--
Hilsen Morten Christensen

Fra : Martin R.

Dato : 02-02-02 18:02

> Heysa. Hvis jeg var dig ville jeg nok købe en smadret
> smadret scooter og så stjæle en scooter (samme model)
> og vupti. Så har du nye skjolde og motordele... Smart ik' ??

Hey Titan din lille nar, du skulle da køres over af en lastbil..!!
Prøv at stjæl min scooter dit lille fjols og se hvad der sker når jeg finder
dig....
Hilsen Martin

Fra : $upermand

Dato : 02-02-02 18:19

"-=[ TiTaN ]=-" <dsl62579@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Heysa. Hvis jeg var dig ville jeg nok købe en smadret
> smadret scooter og så stjæle en scooter (samme model)
> og vupti. Så har du nye skjolde og motordele... Smart ik' ??

Er du dum eller bare underlig din lille lort... Hvor gammel er det nu lige
at du er fjols?? Er du overhovedet blevet konfirmeret endnu?? *lol*

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 02-02-02 23:55

> [...]
> smadret scooter og så stjæle en scooter (samme model)
> og vupti. Så har du nye skjolde og motordele... Smart ik' ??

Et sultent kig på min og der går _meget_ lang tid for du kan bevæge dig som
et "normalt" menneske igen!!!!

en kommentar til af den karakter og der ryger fluks en klage til din
udbyder, og evt anmeldelse til politiet for opfordring til tyveri!!!

Iøvrigt er din rådne signatur for lang... det hedder sig vist 4 linier!!

--
Michael Frederiksen
Honda SFX :,-/ mig ha' MC

Fra : PHK

Dato : 03-02-02 12:14

"Michael Frederiksen" <chipmasterNOSPAM@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Iøvrigt er din rådne signatur for lang... det hedder sig vist 4 linier!!

Og så kan du jo meget passende selv huske at slette overflødig tekst!

--
_
|_|

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 03-02-02 14:03

"PHK" <phk@esenet.dk> skrev i en meddelelse news:a3j624$kf8$1@sunsite.dk...

> Og så kan du jo meget passende selv huske at slette overflødig tekst!

Det var for at vise ham at hans signatur var for lang, jeg sletter ellers
normalt altid det der er for meget!

Fra : PHK

Dato : 03-02-02 14:09

> Det var for at vise ham at hans signatur var for lang, jeg sletter ellers
> normalt altid det der er for meget!

Den slags går altid galt. Det er lige som når man kommenterer andres
stavefejl, så laver man altid selv en fjel.

;)

--
_
|_|

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 03-02-02 14:10

"PHK" <phk@esenet.dk> skrev i en meddelelse news:a3jcp2$6jp$1@sunsite.dk...

> Den slags går altid galt. Det er lige som når man kommenterer andres
> stavefejl, så laver man altid selv en fjel.

*gg*

du har en savefejl, det staves Flej *s*
okay, nu blir det for alvor sort

Fra : Niels Skaaning

Dato : 02-02-02 18:06

"-=[ TiTaN ]=-" skriver:

> Heysa. Hvis jeg var dig ville jeg nok købe en smadret
> smadret scooter og så stjæle en scooter (samme model)
> og vupti. Så har du nye skjolde og motordele... Smart ik' ??

Du er da dummere end snot!

NS