Godt vejr næsten ingen salt
Fra : Lasse Lundberg

Dato : 02-02-02 16:23

Nøøøj hvor var det fedt.....havde lige rs125'ern ude og trille en lille tur
i dag....skyfrit og næsten ingen vind.....kors hvor var det godt !...selv
Karin kunen lide turen.....så fik vi også prøvet det nye cobra walkie anlæg
......jeg ´kunne i hvertilfælde høre karin ganske godt...men hun brokkede sig
noget over min lydkvalitet....man skal dog have skruet ret højt op for
systemet, men med et par øreprobber til at dæmpe vinden så skal det nok
blive et helt hæderligt system

Lasse
RS125 og karin
stadig med stort smil og så er der jo kun 29 dage endnu til mille

Fra : Thomas Hjort

Dato : 02-02-02 18:05

Vi tog os en tur på Strandvejen. Lææækkert.
Ved en sidevej til Vedbæk så vi Statsministeren som var ude og jogge, han så
meget busted ud, men han bor vist også i Nærum. Og da jeg hilste på ham så
han noget forundret ud men hilste dog tilbage.

Ellers hilste jeg på ca. 6 MC'ister.

Hilsen Thomas
SV650S