Bakken (fra Århus)??
Fra : dj

Dato : 02-02-02 15:31

Er der samling i Århus et sted, mht. fælles kørsel mod bakken d. 22/3 ??

dj

Fra : buller

Dato : 02-02-02 17:24

Hejsa. Mener der er opsamling ved ejer baunehøj ved 11.00 tiden...ses vi????

Fra : dj

Dato : 02-02-02 17:56

Selvfølgelig......ville bare lige forhøre mig!

dj

Fra : Tonny Eskesen

Dato : 02-02-02 21:29

Prøv www.bullson.dk
der plejer at stå noget. og det gør der også kan jeg se. Ind under MC Tour
plan

hamselv herfra

Fra : bwl

Dato : 03-02-02 13:11

Jebs, hvis vejret holder tager Galten Mc Afsted, og jeg regner da oxo med at
Raptor Mc tager afsted ??

Brian W.

"Som satser på at være klar med nye skiver, og nymalet mc "

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 03-02-02 17:35

> Jebs, hvis vejret holder tager Galten Mc Afsted, og jeg regner da oxo med
at
> Raptor Mc tager afsted ??

Det kan bestemt ikke udelukkes

Det kommer til at afhænge en del af vejrsituationen. Men der skal mere til
at holde mig hjemme i år, nu har jeg jo også fået mig en XT600.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : bwl

Dato : 04-02-02 22:20

He det lyder spændende, og den regner du med at tage turen over sundet på??

Jebs høj sol 10-15 grader, så skal jeg nok love at samle mc´en inden *gg*

Brian W.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 04-02-02 23:01

Tja, jeg håber selvfølgelig det bliver på Honda'en. Men ellers må XT'eren ud
og kører. Jeg kan jo evt. kører i forvejen

Har du splittet den ad i atomer ?