Farvekode til Yamaha R6
Fra : Hans Ole Jensen

Dato : 02-02-02 13:36

Er der mon en i gruppen der har navnet på lakken til Yamaha´s blå R6?

Jeg har spurgt hos forhandleren, og også fået en kode oplyst, men den kan
ikke umiddelbart oversættes til noget man kan købe hos en farvehandler.

Håber på en hånd - jeg skulle gerne have TZR'ern ud at rulle i blå/hvid.

Hans Ole Jensen
TZR-250
RGV-125 (44)
8695@bogpost.dk

Fra : Kim K

Dato : 02-02-02 13:37

Tja nu vi er igang kunne jeg også godt tænkle mig farvekoden på min cbx
550(1986)
Engang var der også en som spurgte om farven på sin ducati, en besvarede med
et link -men der stod min mc altså ikke...

Til hans prøv at søge nogen indlæg længere nede med søgeord ducati, så
dukker der et link op, som måske kan hjælpe dig

På forhånd tak
Kim

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 02-02-02 16:37

Måske her http://www.color-rite.com/

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Hans Ole Jensen

Dato : 04-02-02 21:44

Tak for interessen!

Henrik, det er en fin side men den farvekode som står beskrevet her er
identisk med den jeg fik hos forhandleren.
Jeg har besluttet at det bliver en blå farve der kommer tæt på - det er jo
heller ikke en R6!

ho

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 06-02-02 18:37

Held og lykke.

Du kan altid gå ind på vores HP og finde den slags links. Hvis der mangler
et, så skriv og jeg tilføje det