Nok lidt OT... men.....
Fra : Morten Christensen

Dato : 02-02-02 13:45

Hej! Jeg tænkte på om der ikke er nogle af jer der ved hvornår man får sine
pakker fra postdanmark her om lørdagen??? Jeg bestilte nemlig nyt tun
torsdag og fik en mail fredag om at de havde sendt det med postdanmark, så
den burde jo komme idag eller ???

Når jeg bruger PostDK's track&trace service står der bare: "Pakken modtaget
af postdanmark d. 1/2-2002 kl. 21.45"

Men det fortæller jo ikke meget...

Ved I om pakken kommer idag eller skal jeg vente helt til på mandag??

Undskyld forresten hvis det er alt for OT, men jeg kan sq ikke vente med at
få min nye Hebo cylinder og min Malossi gearing...

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Fra : PHK

Dato : 02-02-02 14:09

"Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Undskyld forresten hvis det er alt for OT, men jeg kan sq ikke vente med
at
> få min nye Hebo cylinder og min Malossi gearing...

Ingen pakkeleveringer her om lørdagen.

--
_
|_|

Fra : Morten Christensen

Dato : 02-02-02 15:06

Argh!! så skal jeg vente til madag....

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Fra : Zemich

Dato : 02-02-02 19:59

post DK leverer ikke parker om lørdagen
af hensyn til tid kan det svinge alt efter hvor i deres distrikt du bor

Fra : Mads Jensen

Dato : 02-02-02 20:56

"Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Argh!! så skal jeg vente til madag....
>
> --
> Hilsen Morten Christensen

Yup, pakker kommer først mandag, jeg går også og venter på Metrakit
cylinder, 21 mm karburator, powerfilter, Top Racing krumtap, C3 lejer og en
Malossi membranblok , så det er rimelig nedtur at posten ikke deler ud om
lørdagen =)

Mads

Fra : Zemich

Dato : 03-02-02 18:42

slem postbud... fyfy...*LOL*

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 03-02-02 22:06

"Mads Jensen" <mads.g@home1.gvdnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> Malossi membranblok , så det er rimelig nedtur at posten ikke deler ud om

Plejer heller ikke at kunne vente. Derfor kører jeg ned på Gugvej og henter
mine sager.
Er det i hverdagene ligger pakken dernede indtil kl 14 og Lørdag er der
mulighed for at hentet indtil kl 09:00 ( imens postboksen har åben)..
Han ved efterhånden godt hvem jeg er ham gutten dernede :)

/Thoams

Fra : Mads Jensen

Dato : 03-02-02 23:54

"Thomas Buus Andersen" <t-buus@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mulighed for at hentet indtil kl 09:00 ( imens postboksen har åben)..
> Han ved efterhånden godt hvem jeg er ham gutten dernede :)

Hvor er det henne på Gugvej ?

Mads