tagindækning
Fra : Birger Jensen

Dato : 02-02-02 13:41

Jeg skal have lagt min tegl tagrygning om, da cementen/mørtelen smuldrer.
Jeg regner med at anvende det mange bruger idag jeg ved ikke hvad det
hedder, men det er en form for "lærred" med klister på undersiden som binder
på tagstenene. Hvad hedder det og jeg har hørt at det er meget dyrt - kan
man være heldig at købe det billigere i Tyskland?
På forhånd tak
med venlig hilsen
Birger Jensen

Fra : fam. Jensen

Dato : 03-02-02 20:47

Hej!
det hedder rygnings bånd og det er dyrt fra 85 -120 kr -m. Det du skal købe
skal være 32cm bredt det kan nå over tegl, dine teglsten skal være helt
tører og rene når du sætter det på ellers vil det ikke klistre,
jeg ved ik om det er billigere i tyskland men det er vær at prøve god
fornøglse