Skærme
Fijala 3554
Varme fra skærm
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-02-02 13:34

Jeg har en Samsung syncmaster 900SL+

Jeg synes den varmer lige rigeligt...

Man kan jo nermest bruge den som radiator

Hvis jeg måler med mit multimeters temperaturmåler. Lige over skærmen..
Måler jeg hele 45 grader.

Er det lige rigeligt?

Fra : Madsen

Dato : 02-02-02 14:56

Bjarke Hansen skrev:

> Hvis jeg måler med mit multimeters temperaturmåler. Lige over
> skærmen.. Måler jeg hele 45 grader.
>
> Er det lige rigeligt?

Så skulle du prøve at have en 24" Wide stående.
Her i huset er den kendt under navnet "Højfjeldssolen."

Madsen.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-02-02 14:59

> Så skulle du prøve at have en 24" Wide stående.
> Her i huset er den kendt under navnet "Højfjeldssolen."

Okay, men hvor varm bliver den?

På min, kan man ligefrem mærke den varme luft strømme op fra den.

OT, hvilken opløsning kører du på en sådan satan?

Fra : Madsen

Dato : 02-02-02 16:20

Bjarke Hansen skrev:

> Okay, men hvor varm bliver den?

Ja, det ved jeg ikke, men den er mindst 45 grader også det varme
den kommer op når den har kørt længe.

> På min, kan man ligefrem mærke den varme luft strømme op fra den.

Også her.

> OT, hvilken opløsning kører du på en sådan satan?

Lige pt. kører jeg 1920 x 1200, men nogle gange kører jeg også 1600
x 1024. Det kommer lidt an på hvad jeg laver på den.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 02-02-02 16:21

Madsen skrev:

> Ja, det ved jeg ikke, men den er mindst 45 grader også det varme
> den kommer op når den har kørt længe.

Ævl, men det jeg mente var at det mindst er 45 grader det varme der
kommer op fra den når den har kørt længe.

Madsen.

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 07-03-02 23:15

de suger godt på strømregningen hehe...