Cykelcomp/Dejlig vinter!
Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 02-02-02 13:24

Hej NG!

Hvis nogen af jer kunne finde på at købe en trådløs Sigma BC800... - gør det
ikke - motoren forstyrrer signalet, således at den fungerer mere som
omdrejningstæller.... Og hvis nogen har brug for en, så har jeg en til
salg - kun lige monteret, og så pillet af igen......

Men dette forhindrede mig ikke i at trille en lille tur på Hondaen. Det er
sq rigtigt hvad de siger - man er en kylling, hvis man ikke kører MC i
januar/februar.....

Hygge - Rasmus

Fra : Anders Winther

Dato : 02-02-02 14:38

> omdrejningstæller.... Og hvis nogen har brug for en, så har jeg en til
> salg - kun lige monteret, og så pillet af igen......
Du kan købe en holder til selve "computeren" hos enhver Sigma-forhandler..
Jeg havde lavet det samme nummer som dig.. Købt en trådløs.. da jeg fandt ud
af at det ikke virkede, gik jeg ned til Heino Cykler og spurgte om de havde
en holder (med ledning) til den. Det havde de sørme..

Mvh.
Anders Winther
XJ600S

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 02-02-02 16:36

> [...]
havde
> en holder (med ledning) til den. Det havde de sørme..

Hmm - det skulle jeg have vidst - jeg købte nemlig en ny, da ledningen på
den gamle var blevet revet over.....

Rasmus
(der så snart har tre sigmaer liggende....)

Fra : Viffer

Dato : 29-01-02 14:46

Hej Rasmus

Jeg vil da gerne købe en af dem.

Giv mig et praj, hvis der er aktuelt.

Hans Erik

Rasmus Rosenquist <fjernrasmus@fjernrovdyr.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c5c077c$0$272$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 03-02-02 01:28

> Jeg vil da gerne købe en af dem.
>
> Giv mig et praj, hvis der er aktuelt.

Det er faktisk ret aktuelt.... Jeg har pakket den tilbage i æsken - det
eneste der kan ses på den, er to klippede strips.... - Ellers er den helt
som da jeg købte den for 349,-.... Giv mig et bud...

Rasmus - der godt ved det ikke er en køb/salg-gruppe

Fra : Jakob Barfod

Dato : 04-02-02 07:35

"Rasmus Rosenquist" <fjernrasmus@fjernrovdyr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> omdrejningstæller.... Og hvis nogen har brug for en, så har jeg en til
> salg - kun lige monteret, og så pillet af igen......

Hej Rasmus -

Hurtigt! En anmeldelse ind på www.dmcn.dk!

--
Jakob