Jubii butik
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 02-02-02 10:46

Er der nogen der kender til Jubii butik. De har et tilbud der hedder 14 dage
gratis, men forklarer ikke hvad der så sker.

De svarer heller ikke på ens henvendelser.

Jesper

Fra : Martin Kiefer

Dato : 04-02-02 22:29

"Jesper Nielsen" <jesniel@mail.dk> wrote in message
> Er der nogen der kender til Jubii butik. De har et tilbud der hedder 14
dage
> gratis, men forklarer ikke hvad der så sker.
>

> De svarer heller ikke på ens henvendelser.

Måske det sidste burde få en alarmklok eller to til at ringe?
Der findes andre af den slags færdigbyggede onlineshops, f.eks. har Zillion
en også (Det tidligere Synonym) Ikke at jeg har noget at gøre med nogen af
dem...

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Søren Bjerrum

Dato : 05-02-02 16:13

Tjek denne http://www.onlinesalg.dk
De reklamere med 100% gratis online, men om det er det ved jeg ikke - har
dog hørt at det fungere godt fra en bruger.

Søren Bjerrum
www.mijau.dk