Saybia.........akkorder?
Fra : Thomas Petersen

Dato : 01-02-02 21:27

Hvor kan jeg finde akkorder til Saybia - Fool's Corner?

Fra : Speed

Dato : 02-02-02 10:52

Thomas Petersen wrote:

> Hvor kan jeg finde akkorder til Saybia - Fool's Corner?

Kender ikke sangen, men fandt nogle her. Håber de kan bruges.
http://www.geocities.com/she_sucker/foolscorner.txt

Fra : Mikster

Dato : 03-02-02 22:59

"Speed" <Speed11No@Spame-box.dk> skrev i en meddelelse

> Kender ikke sangen, men fandt nogle her. Håber de kan bruges.
> http://www.geocities.com/she_sucker/foolscorner.txt

Det er skide forkert...

Aadd9
F#m7
I'm passing through the doorway now ev'ry-thing is up-side_ down_
Aadd9
F#m7
The one that I'm leaving is the one I'm really trying to find_
Dmaj7
I know_ it's so stupid and it's tearing me down
Bm
Aadd9
But a lag of selfconfidence is keeping me down_ to-night_ All night

Chorus:
Bm G Aadd9
I tried__ telling you ev_e-ry-thing's_ not bro_ken__
Hm G Aadd9
But you cried__ when telling me all_ we had_ is_ gone__

Verse 2: (Det samme som vers 1) bortset fra
D# Aadd9
All__ night___

Chorus

Bridge:
Em Bm A
And I tried__ telling you ev_e-ry-thing's_ al_right__
Bm G Aadd9
Cos I feel__ that deep down in-side_ you_ I'm still_ there__

Så en gang
Aadd9
I'm still_ there____

Og så 5 gange:
D# C#
I'm still_ there____

Solo:

Bm - G - Aadd9 *2

Så afslutter du med Chorus og Bridge.

Tilfreds... (Jeg har også The Second You Sleep og den der anden...)

Fra : Aston Villadsen

Dato : 04-02-02 19:28

On Sun, 3 Feb 2002 22:58:51 +0100, "Mikster" <mikkel-sif@ofir.dk>
wrote:

>"Speed" <Speed11No@Spame-box.dk> skrev i en meddelelse

>Det er skide forkert...
<cut>
>Tilfreds... (Jeg har også The Second You Sleep og den der anden...)

Det lyder fedt - gider du ikke poste/maile de 2 andre også?

- Aston

Fra : Mikster

Dato : 05-02-02 14:43

"Aston Villadsen" <aston@villadsen.com> skrev i en meddelelse

> <cut>
> >

> Det lyder fedt - gider du ikke poste/maile de 2 andre også?

Jeg ku ikke finde The Second You Sleep, men her er The Day After Tomorrow
Jeg prøver at find TSYS, og så sender jeg dem ind til gruppen samlet.

Forspil: Bm-G-A-E *2

Vers 1:
F#m A
Please tell me why do birds
D A
sing when youre near me
D F#m A
sing when youre close to me
F#m-A
they say that im a fool
D A
for loving you deeply
D F#m-G- E
loving you secretly

Omkvæd:
Bm G
But i crash in my mind
A E
whenever you are near
Bm G
getting deaf dumb and blind
A E
just drowning in despair
Bm G
i am lost in your flame
A E
its burning like a sun
Bm G
and i call out your name
A E
the moment you are gone

F#m A
please tell me why cant i
D A
breathe when youre near me
D F#m G-E
breathe when youre close to me
F#m A
i know, you know im lost
D A
in loving you deeply
D F#m-G E
loving you secretly - secretly

så spiller du omkvædet og så

mellemspil:
Em
Tomorrow
Bm
(say it all tomorrow) ill say it all tomorrow
A Lidt usikker her,
men prøv (320100 EL 3201xx)
(say it all tomorrow) or the day after tomorrow
Em Bm - A
(say it all today) im sure ill tell you then

Soloen kan komme til at lyde udemærket hvis du bare
spiller omkvædets akkorder.

Slut af med:

Omkvæd+

E Bm
the moment you are gone
E Bm Efterpil: G-A-E
the moment you are gone

Fra : Speed

Dato : 07-02-02 12:37

Mikster wrote:

> Det er skide forkert...

Nu har jeg lyttet til sangen, og det er altså ikke mere misvisende end
det, du er kommet frem til der!

Du er vel gammel nok til at kunne forstå, at akkorderne faktisk var
angivet i forhold til en capo på andet bånd?