Zentropa og "kunstnerisk erotik"fd
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 01-02-02 20:36

Jeg mener at kunne huske, at Zentropa lavede to af de der "kunsteriske
pornofilm" for et par år siden. Den ene hedder "Constance" ... men jeg kan
ikke huske, hvad den anden hedder.

Kan I hjælpe ?

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Synes du også, at Britney trods alt er meget lækker - men dog
på grænsen til det kvalmende ? http://stocholm.dk/britney.txt

Fra : Peter Brodersen

Dato : 01-02-02 20:55

On Fri, 1 Feb 2002 19:36:08 +0000 (UTC), Jesper Stocholm
<spam200201@stocholm.dk> wrote:

>Jeg mener at kunne huske, at Zentropa lavede to af de der "kunsteriske
>pornofilm" for et par år siden. Den ene hedder "Constance" ... men jeg kan
>ikke huske, hvad den anden hedder.

IMDb er din ven - denne gang via produktionsselskabet:

<URL:http://us.imdb.com/List?production-companies=Puzzy+Power+[dk]&&tv=on&&heading=18;produced+by;Puzzy+Power+[dk]>

--
- Peter Brodersen

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 02-02-02 10:23

Peter Brodersen wrote in

> IMDb er din ven - denne gang via produktionsselskabet:
>
> <URL:http://us.imdb.com/List?production-companies=Puzzy+Power+[dk]&&tv=
> on&&heading=18;produced+by;Puzzy+Power+[dk]>

Åh ja ... så er vi igen ved akilleshælen ved søgning på Internet ... det
kræver mange gange, at man ved, hvad man ikke ved ... fx havde jeg ikke
tænkt på, at selskabet hed Pussy Power :)

Fra : Peter Brodersen

Dato : 02-02-02 10:46

On Sat, 2 Feb 2002 09:22:49 +0000 (UTC), Jesper Stocholm

>Åh ja ... så er vi igen ved akilleshælen ved søgning på Internet ... det
>kræver mange gange, at man ved, hvad man ikke ved ... fx havde jeg ikke
>tænkt på, at selskabet hed Pussy Power :)

Næeh, men jeg fandt også kun det produktionsselskab ved at gå ind på
Constance på IMDb - det var jo den information, du selv nævnte?
Tillige nævnte du, at det var fra samme produktionsselskab.

--
- Peter Brodersen

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 02-02-02 11:18

Peter Brodersen wrote in

> Næeh, men jeg fandt også kun det produktionsselskab ved at gå ind på
> Constance på IMDb - det var jo den information, du selv nævnte?
> Tillige nævnte du, at det var fra samme produktionsselskab.

så squ da osse ... :) ... torden og lynild ... jeg var - selvfølgelig -
inde på imdb og kigge ... men åbenbart gjorde jeg det lidt flygtigt :)

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 01-02-02 22:00

Se på deres hjemmeside i filmbyen:
http://www.innocentpictures.com/forside_da.asp

Jørgen

Fra : Hans Pedersen

Dato : 02-02-02 00:17

On Fri, 1 Feb 2002 19:36:08 +0000 (UTC), Jesper Stocholm
<spam200201@stocholm.dk> wrote:

>men jeg kan
>ikke huske, hvad den anden hedder.

Siden ingen gider svare, og hellere vil poste links, så hedder Puzzy
Powers anden film Pink Prison.

--
Hans Pedersen
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Peter Brodersen

Dato : 02-02-02 10:47

On Sat, 02 Feb 2002 00:17:25 +0100, Hans Pedersen <h2ns@nospam.dk>
wrote:

>Siden ingen gider svare, og hellere vil poste links,

Det kaldes "hjælp til selvhjælp".

--
- Peter Brodersen

Fra : nikolaj borg

Dato : 02-02-02 10:52

"Peter Brodersen" <professionel@nerd.dk> wrote in message

> Det kaldes "hjælp til selvhjælp".

Giv en mand en fisk og han bliver mæt én dag
Lær ham at fiske, og han bliver mæt hver dag
Giv ham tæsk med en stok til han lærer at fiske, så får du også lidt skæg ud
af det.

/Nikolaj

Fra : Wolfgang

Dato : 03-02-02 00:26

"nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> wrote in message

> Lær ham at fiske, og han bliver mæt hver dag

"Teach a man to fish and he'll buy an ugly hat."

/w

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 05-02-02 23:39

Peter Brodersen skrev:

> Det kaldes "hjælp til selvhjælp".

Jeg synes nu også, at tendensen er irriterende. Hvis man alligevel har
fundet siden på IMDB, kan man da lige så godt poste svaret også, så alle
slipper for at skulle åbne deres browser.

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Per Abrahamsen

Dato : 04-02-02 14:26

"nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> writes:

> Giv en mand en fisk og han bliver mæt én dag
> Lær ham at fiske, og han bliver mæt hver dag

Jeg kan bedst lide udgaven med ild:

"Build a man a fire, and he'll be warm for a day.
Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life."
-- Terry Pratchett