BAKKEN!!!
Fra : Lars Andersen

Dato : 01-02-02 20:54

Hejsa

Vi er nogle stykker som har en plan om at tage med over at åben bakken i
år..Det vil blive vores første åbning...hvordan plejer det at foregå??

Mvh
Lars Andersen
Snart SV650S

Fra : Asger Steffensen

Dato : 01-02-02 21:12

"Lars Andersen" <larsandersen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Vi er nogle stykker som har en plan om at tage med over at åben bakken i
> år..Det vil blive vores første åbning...hvordan plejer det at foregå??

Det er såmænd meget enkelt: Man samles på Nørrebrogade mellem Nørrebro
station og Runddelen, inden kl. 19. De første kommer vist ved 16-tiden. Så
sparker man dæk indtil ca. 18.45 hvor folk som regel starter kværnen op og
larmer, og kl. 19 kører man så mod Bakken, de første par kilometer i stop-go
tempo.

Velkommen og god fornøjelse!
Asger
ZX-10

Fra : Thomas Hjort

Dato : 01-02-02 23:09

Hvad dato? Jeg må hellere skrive en yellowposter og hænge den på skærmen så
jeg husker at møde op :)

Thomas

Fra : PeterW

Dato : 02-02-02 09:09

> Hvad dato? Jeg må hellere skrive en yellowposter og hænge den på skærmen

> jeg husker at møde op :)
Jamen det er den 22. marts og det er en fredag pga. påsken

Mvh
Peter
/XJ600S
- Bare det snart er forår -

Fra : Armand

Dato : 02-02-02 00:47

> [...]
>
> Vi er nogle stykker som har en plan om at tage med over at åben bakken
> år..Det vil blive vores første åbning...hvordan plejer det at

Man kører ind bagest i dyngen på Nørrebrogade (fra krydset v.
assistens-kirkegården og mere end en kilimeter nordpå!), og følger med
når dem foran begynder at bevæge sig (½ time efter at man har kunnet
høre dem længere fremme bevæge sig => modellerne står tættere pakket end
på et færgedæk!)

--
Armand.

Fra : Thomas Makro

Dato : 02-02-02 11:10

On Sat, 2 Feb 2002 00:47:04 +0100, "Armand"
<armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:

<snip>
>og følger med
>når dem foran begynder at bevæge sig (½ time efter at man har kunnet
>høre dem længere fremme bevæge sig => modellerne står tættere pakket end
>på et færgedæk!)
LOL - det var en meget fin beskrivelse....

--
M.v.h.
Thomas Makro

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 02-02-02 12:05

> LOL - det var en meget fin beskrivelse....

Og det er en forbandet stor færge

*bilfri tilmed - når man lige ser bort fra fra nogle små, gamle trehjulede
"biler"*

Velkommen til

Fra : Kim K

Dato : 02-02-02 13:40

> Og det er en forbandet stor færge
>
> *bilfri tilmed - når man lige ser bort fra fra nogle små, gamle trehjulede
> "biler"*

På en færge er der dog heller ikke så mange små knallerter og eu scootere
med små børn, som interesserer sig mere for tuning af maxi'en end hjelm *g*
mvh Kim