[SØGES] Erfaringer med ClubBlahBlah
Fra : Michael Jensen

Dato : 01-02-02 20:25

Hejsa!

Jeg vil gerne hører lidt erfaringer fra kunder hos ClubBlahBlah.

--

Med Venlig Hilsen

Michael Jensen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-02-02 02:03

Michael Jensen skrev:

>Jeg vil gerne hører lidt erfaringer fra kunder hos ClubBlahBlah.

Du kan tage et kig her:
http://groups.google.com/groups?q=ClubBlahBlah

Det er hvad folk der bruger Usenet har sagt om dem.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 02-02-02 12:12

"Michael Jensen" <michael-j@cool.dk> wrote in message
> Hejsa!
>
> Jeg vil gerne hører lidt erfaringer fra kunder hos ClubBlahBlah.

Kort, sonofondækning, elendig kundeservice, umuligt at blive porteret fra
dem, kører selv en sag på snart 7 mdr, gaab. Rod i regninger til tider..

Fra : Fischer

Dato : 02-02-02 13:15

> Kort, sonofondækning, elendig kundeservice, umuligt at blive porteret fra
> dem, kører selv en sag på snart 7 mdr, gaab. Rod i regninger til tider..

Jeg har et ekstra-nummer hos CBB, og har netop bestilt flytning.
Det bliver spændende at se hvor lang tid det kommer til at tage! Det er dog
ikke et nummer jeg pt. skal bruge til noget, så jeg er ikke så nervøs.

*Fischer

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 02-02-02 16:09

"Fischer" <express@get2net.dk> wrote in message

> [...]
dog
> ikke et nummer jeg pt. skal bruge til noget, så jeg er ikke så nervøs.

Mit gæt er væsenligt mindre end mine til nu snart 7 mdr, håber jeg da for
dig.

Hygge

Flemming

Fra : Nick Christensen

Dato : 04-02-02 00:58

Har konverteret fra SONOFON til Club Blah Blah. Jeg havde ingen størrer
problemer, og der var ikke lang ventetid på portering. Nu har jeg haft dem
i snart to måneder og er fuldt ud tilfreds med dem.

Blot skal jeg i forbindelse med arbejde have porteret mit nummer over til
Orange, jeg er spændt på om det går lige så nemt.

Og er der nogen der har erfaring med at portere FRA Club Blah Blah?

--

:: Nick Christensen | nick@crazyslagelse.dk | www.crazyslagelse.dk ::

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 04-02-02 10:13

"Nick Christensen" <dsl3327REMOVE@THISvip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> Orange, jeg er spændt på om det går lige så nemt.
>
> Og er der nogen der har erfaring med at portere FRA Club Blah Blah?

Ja som jeg skriver er det det jeg forsøger... og forsøger... og forsøger...
siden 100701

Fra : Nick Christensen

Dato : 04-02-02 18:12

> Ja som jeg skriver er det det jeg forsøger... og forsøger... og

Ups! Undskyld. Læste for hurtigt så. Jeg vil da håbe det går mere smerte-
frit for mit vedkommende så.

--

:: Nick Christensen | nick@crazyslagelse.dk | www.crazyslagelse.dk ::

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 05-02-02 11:27

> Hejsa!
>
> Jeg vil gerne hører lidt erfaringer fra kunder hos ClubBlahBlah.

Som deres seneste serviceforbedring kan nu nævnes at de kun holder åbent
mellem 12-18 og kun på hverdage, man kan maile dem, men forvent ikke svar..