TeleMaster 2-8 Teknisk hjælp ..
Fra : CopyCat

Dato : 01-02-02 19:24

Hej .,

Jeg har en telemaster 2-8 PABX som mangler en strømforsyning ..
jeg går udfra det er samme central som teleDK solgte under navnet Piano ...

er der nogen der kan fortælle mig hvilken spænding sådan en fætter skal have
?
og på hvilke ben den skal have det ?

På forhånd tak
Frank ..

Fra : Tom Christensen

Dato : 01-02-02 23:13

Hej "CopyCat"

"CopyCat" <copy*remove*cat@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg går udfra det er samme central som teleDK solgte under navnet Piano
>
> er der nogen der kan fortælle mig hvilken spænding sådan en fætter skal

Måske kan du finde det ønskede her:
http://www.partnervoxtream.com/Customer/PBXdanish.html#TeleMaster

mvh
Tom Christensen

Fra : CopyCat

Dato : 02-02-02 12:05

"Tom Christensen" <reenchri@nomail-e-box.dk> skrev i en meddelelse

> Måske kan du finde det ønskede her:
> http://www.partnervoxtream.com/Customer/PBXdanish.html#TeleMaster

Har været der ., men der findes ikke nogen tekninsk beskrivelse af nogen af
centralerne ...

Frank .,

Fra : jan steen sørensen

Dato : 03-02-02 15:34

> [...]
>
> Jeg har en telemaster 2-8 PABX som mangler en strømforsyning ..
> jeg går udfra det er samme central som teleDK solgte under navnet Piano

TeleDk burde også kunne hjælpe dig med en ny strømforsyning - ellers prøv
hos din lokale elektrikker (anlægene er også solgt igennem SOLAR og LP)

Ellers er typen: NAT 7120-99 evt. fra "Nortra Scanelectric"

> er der nogen der kan fortælle mig hvilken spænding sådan en fætter skal
have?

Sekundær: 26,5V~ / 0,35A
Sekundær: 8,5V~ / 0,75A

Bemærk at den aflevere vekselspænding på to seperate sekundære viklinger!

> og på hvilke ben den skal have det ?

Skriv evt. direkte til mig hvis du får brug for at vide det - (så cheker jeg
lige)

Jan

Fra : CopyCat

Dato : 03-02-02 21:44

> TeleDk burde også kunne hjælpe dig med en ny strømforsyning - ellers prøv
> hos din lokale elektrikker (anlægene er også solgt igennem SOLAR og LP)
>
> Ellers er typen: NAT 7120-99 evt. fra "Nortra Scanelectric"

Tak For det ., det vil jeg så rode lidt i .,om jeg kan finde ..
Jeg har snakket med solar for et par år siden ., og ja de ville gerne sælge
1 til mig .. den kostede 238 kr ., så vidt jeg husker, og det er jo plus
moms ...og man kan ikke retunere skaffe varer under 500 kr. derfor sidder
jeg jo lidt med håret i postkassen hvis min central ikke virker .. det er
derfor jeg gerne ville teste den inden jeg købte en strømforsyning .. og
hvis ellers nogen er interessert ., kan jeg jo lige nævne at hos elv.com .,
sælger de 1 by & 5 Lokal centraler til 470 kr .. plus levering ., derfor er
det ikke meget man skal investere i en strømforsyning i DK ...

Men altså tak for oplysningen ..
Frank

Fra : Kirsten Flygenring

Dato : 12-02-02 15:47

Du kan købe en hel central med strømforsyning af mig for 500 kr. Lige
hjemkommet fra service med rapport og det hele.

palle@flygenring.dk

Fra : CopyCat

Dato : 14-02-02 01:52

> Du kan købe en hel central med strømforsyning af mig for 500 kr. Lige
> hjemkommet fra service med rapport og det hele.

Tak for buddet ., men ellers tak ., jeg skal bare vide om den central jeg
har liggende virker ., så jeg kan få den solgt ., (jeg har sku' så meget
ragelse ., ) .,
nej ,., jeg har købt en central i tyskland hos conrad.de den virker som den
skal, det er dog ikke så nemt at "dekode" brugsanvisningen .,som
selvfølgelig er på tysk... *BG* men centralen kører fint med den opsætning
der er fra fabrikken ...

Frank .

Fra : CopyCat

Dato : 14-02-02 01:57

> nej ,., jeg har købt en central i tyskland hos conrad.de den virker som
den

Okay det var ikke hos conrad.dk . men derimod hos ELV jeg købte den .,

Frank .,