Hurra og jubii, Fazer til mig :-)
Fra : Jes Vestervang

Dato : 01-02-02 19:33

Hej ng

Nu er jeg netop hjemvendt efter en lille smuttur på 340 km på min
nyindkøbte Fazer
Damn, den er lækker, smuk og dejlig Styrer perfekt, bremser perfekt og
trækkker perfekt og alt er som nyt. Desuden er den jo kun tre sæsoner og
19k km gammel, så deet
Jeg er egentlig rimelig glad nu
Der er overhovedet ikke noget som helst galt med den og jeg har kun givet
70k for den
Jeg er egentlig ret glad for at jeg har det som Armand kalder økonomisk mod
Nøørhhj, for jeg glæder mig til sommer
Hurra, hurraa
--
mvh Jes Vestervang (hurra)
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Asger Steffensen

Dato : 01-02-02 19:34

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 70k for den
> Jeg er egentlig ret glad for at jeg har det som Armand kalder økonomisk

Tillykke med det! Der er intet(!) som at få ny kværn!
Og det lyder da som en god pris. Den tidligere ejer har afskrevet godt
8000,- pr år, svarende til ca. 1,31 kr. pr. kilometer i ren afskrivning.
Arme mand.

Asger
ZX-10

Fra : Jes Vestervang

Dato : 01-02-02 23:27

Blå øgler fra Mars tvang Asger Steffensen til at skrive:

> "Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Tillykke med det!

Tak, tak!

> Der er intet(!) som at få ny kværn!

Det skulle da lige være... arh, glem det!

> Og det lyder da som en god pris. Den tidligere ejer har afskrevet godt
> 8000,- pr år, svarende til ca. 1,31 kr. pr. kilometer i ren afskrivning.
> Arme mand.

Ja, pyhada! Hvis jeg sælger den til sommer (hvilket jeg ikke gør!), så kan
jeg vist godt regne med en ret negativ afskrivning Fedt
Jeg havde næsten ikke turdet drømme om mat få sådan en ny og lækker mc, men
man kan jo være heldig
--
mvh Jes Vestervang (glad)

Fra : Jakob Barfod

Dato : 01-02-02 20:00

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Hej ng
>
> Nu er jeg netop hjemvendt efter en lille smuttur på 340 km på min
> nyindkøbte Fazer

Jamen, hurra herfra. Den har du godtnok også skrevet en del om!

Hurtigt - billeder på dfm.molnit.com

--
Jakob

Fra : Jes Vestervang

Dato : 01-02-02 23:24

Blå øgler fra Mars tvang Jakob Barfod til at skrive:

> "Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen, hurra herfra.

Tak, tak

> Den har du godtnok også skrevet en del om!

Årrh, pjat

> Hurtigt - billeder på dfm.molnit.com

Jowjow, jeg har jo ikke noget digicam, så det tager nok lidt tid :-/
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Freddy Lang

Dato : 02-02-02 10:32

> Jowjow, jeg har jo ikke noget digicam, så det tager nok lidt tid :-/

Hvis du ikke har andre muligheder, kan du da kigge forbi Give en dag, så
skyder vi snildt et par billeder af dyret.

Mvh

Freddy
SV650S

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-02-02 18:35

I et anfald af ekstremt overmod skrev Freddy Lang:

> Hvis du ikke har andre muligheder, kan du da kigge forbi Give en dag, så
> skyder vi snildt et par billeder af dyret.

Jeg besøgte lige en kammerat med et digicam, så nu skal jeg sådan set bare
lige tage mig sammen til at optimere dem lidt og smide dem i binaer.motor

Arrh, prut med optimering, jeg uploader dem lige nu
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Jakob Barfod

Dato : 04-02-02 19:18

> Jeg besøgte lige en kammerat med et digicam, så nu skal jeg sådan set bare
> lige tage mig sammen til at optimere dem lidt og smide dem i binaer.motor
>
> Arrh, prut med optimering, jeg uploader dem lige nu

Og fin, _det_ er den!

P.S. Jes, du glemte at attache billedet!

--
Jakob

Fra : Jakob Barfod

Dato : 05-02-02 12:22

"Jakob Barfod" <jbarfod_FJERNDETTEFORSPAM@ruc.dk> skrev i en meddelelse
> "Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Og fin, _det_ er den!
>
> P.S. Jes, du glemte at attache billedet!

Nå, så lykkedes det, hva' Jes?

Har du i øvrigt fået lov til at rende rundt uden for og lege med
digitalkamera kun i t-shirt? Slemme dreng. Du bli'r jo forkølet.

--
Jakob

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-02-02 17:15

I et anfald af ekstremt overmod skrev Jakob Barfod:

> "Jakob Barfod" <jbarfod_FJERNDETTEFORSPAM@ruc.dk> skrev i en meddelelse

Det drillede lidt :-/

> Nå, så lykkedes det, hva' Jes?

Jeps

> Har du i øvrigt fået lov til at rende rundt uden for og lege med
> digitalkamera kun i t-shirt? Slemme dreng. Du bli'r jo forkølet.

Nej, det var nemlig kanon godt vejr! Og jeg havde lige været ud at køre
en 40-50 km lige inden, så det var en rigtig god dag Men nu er det dumt
surt regnvejr igen

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 01-02-02 20:08

Tillykke med den. Fed kværn.

Vi ses derude

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 01-02-02 23:23

Blå øgler fra Mars tvang Henrik Nielsen - RaptorMC.dk til at skrive:

> Tillykke med den. Fed kværn.

Tak og tak Den er dælme _meget_ fed!

> Vi ses derude

Det gør vi!

--
mvh Jes Vestervang

Fra : Anneli

Dato : 01-02-02 21:42

Tillykke!!! :0)))

Stor hilsen Anneli og Sove Savage

Fra : Jes Vestervang

Dato : 01-02-02 23:23

Blå øgler fra Mars tvang Anneli til at skrive:

> Tillykke!!! :0)))

Taaark
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Allan Bojesen

Dato : 01-02-02 23:41

Stort tillykke. And remember - "Be careful out there".

Allan Bojesen

Fra : jacob Stegelmann

Dato : 02-02-02 00:56

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Hej ng

<SNIP>...en laaaaanng historie som kun gør en misundelig

Stort tillykke, til gruppens nye Fazist
......der er jo nogen som kun er "fattige" studerende, og som er nød til at
lege med gamle og små cykler
.......bare vent til du selv bliver det

forresten så er min udstødning blevet malet iaften, så imorgen er store
samle-udskifte-olie-og-rense-karbunade-dag

tog lidt ekstra tid dag jeg lige fandt et par huller der lige skulle lappes
først

men endnu engang tilykke...

--
Jacob

Fra : Jes Vestervang

Dato : 03-02-02 19:40

I et anfald af ekstremt overmod skrev jacob Stegelmann:

> <SNIP>...en laaaaanng historie som kun gør en misundelig

*gnæk-gnæk*

> Stort tillykke, til gruppens nye Fazist

Tak

> .....der er jo nogen som kun er "fattige" studerende, og som er nød til at
> lege med gamle og små cykler
> ......bare vent til du selv bliver det

Mwøøæhhhh, jeg regner nu med at have råd til at beholde fazeren, for jeg
har jo ikke lånt penge i banken

> forresten så er min udstødning blevet malet iaften, så imorgen er store
> samle-udskifte-olie-og-rense-karbunade-dag

Held og lykke ET godt tip er nok at sætte luftfilterboksen på _inden_
du monterer karburatorne igen, ellers ka det imo være så godt som umuligt
at samle :-/ Jeg har været heldig et par gange, men det er nu nemmere at
arbejde med, når der er lidt mere plads

> tog lidt ekstra tid dag jeg lige fandt et par huller der lige skulle
> lappes først

Dem havde min gixxer også et par stykker af

> men endnu engang tilykke...

Tak, tak Jeg dumper forresten snart nogle billeder af Fazeren i
binaer.motor
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Martin Sørensen

Dato : 04-02-02 22:13

Også et stort tillykke herfra..

> Tak, tak Jeg dumper forresten snart nogle billeder af Fazeren i
> binaer.motor

Det bagdæk ser da ud til at kunne trænge til lidt landevejs-kørsel med en
masse gode sving.
Men flot ser den da ud.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-02-02 23:35

I et anfald af ekstremt overmod skrev Martin Sørensen:

> Også et stort tillykke herfra..

> Det bagdæk ser da ud til at kunne trænge til lidt landevejs-kørsel med en
> masse gode sving.

Jaja, du ... men hvis du kigger på termometret kan du nok godt se at
dækkene næppe bliver varme nok og derudover ligger der jo stadigvæk sand i
mange sving.
Men iøvrigt synes jeg faktisk at Fazeren er enormt nem at lægge ind i
svingene, det føles ligefrem nemmere end på gixxeren, ligesom man egentlig
er helt fortrolig med at lægge mc'en mere og mere ned Noget siger mig
at jeg ligesågodt kan bestille en hel kasse med 'heltebolte' til
fodhvilerne til sommer

> Men flot ser den da ud.

Tihvertifald
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Martin Sørensen

Dato : 05-02-02 06:52

>Jaja, du ... men hvis du kigger på termometret kan du nok godt se at
>dækkene næppe bliver varme nok og derudover ligger der jo stadigvæk sand i
>mange sving.

Ja, jeg ved det godt.
Det ville heller ikke være så fedt at smide din nye cykel i et sving. Jeg
tager den også med ro i svingene på landevejene, især i koldt vejr. Jeg vil
hellere køre lidt langsommere end risikere et styrt. Jeg har slet ikke råd
til at styrte..

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-02-02 17:17

> [...]
> vil hellere køre lidt langsommere end risikere et styrt. Jeg har slet ikke

Spørg mig om jeg har! Jeg har ikke kasko på (end-) nu (jeg skal lige fuske
lidt, men nok om det her i ng'en), så hvis jeg vælter ville det koste mig
70k i tilfælde af at den blev totaltskadet Så er det da altid noget at
det ikke er penge jeg har lånt i banken :-/
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Martin Sørensen

Dato : 05-02-02 19:40

>Spørg mig om jeg har!

Har du?

> [...]
>70k i tilfælde af at den blev totaltskadet Så er det da altid noget at
>det ikke er penge jeg har lånt i banken :-/

Til 70k ville jeg nok ikke turde undvære en kasko. Det kan jeg til gengæld
godt på min cykel, som jeg kun gav 17.500,- for.

Hvis den bliver totalskadet mister jeg ikke så meget, at det ikke er til at
holde ud til.
Men det vil dog stadig betyde mere end et år uden MC.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-02-02 01:44

> Har du?

Nej

> Til 70k ville jeg nok ikke turde undvære en kasko. Det kan jeg til gengæld
> godt på min cykel, som jeg kun gav 17.500,- for.

Tjaeh, topdk sagde 19k for 3/4 år med mctc rabat
Well, når jeg begynder at læse til svagstrømsingeniør kan jeg gratis blive
medlem af Prosa-fagforeningen og derved få kasko os Runa for en lille tusse
i måneden. Men det er sgu også en slags penge :-/
Man kan jo også fuske, men det.. tjaeh :-/

> Hvis den bliver totalskadet mister jeg ikke så meget, at det ikke er til
> at holde ud til.
> Men det vil dog stadig betyde mere end et år uden MC.

Tjaeh, det ville nok være noget i samme stil for mig
Men lige nu overvejer jeg meget seriøst at få sådan en sporingsdims på
mc'en, for så kan man da i det mindste finde den igen, hvis den bliver
stjålet. Men det ville være træls, hvis jeg selv smadrer den

--
mvh Jes Vestervang

Fra : Armand

Dato : 02-02-02 00:37

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en

> Jeg er egentlig ret glad for at jeg har det som Armand kalder
økonomisk mod

Ja, der er nogle der ka'!

Tillykke!

--
Armand.
(der sidder i en hørm af sure rønnebær)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 03-02-02 19:46

I et anfald af ekstremt overmod skrev Armand:

> Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en

> Ja, der er nogle der ka'!

Hehe, jeps Jeg blev jo ligefrem nødt til at undvære en prøvetur!
(noget med hans forsikring etc.)

> Tillykke!

Tak

> Armand.
> (der sidder i en hørm af sure rønnebær)

Forståeligt nok Men du må da godt få en prøvetur ved lejlighed, hvis du
lover at køre pænt

--
mvh Jes Vestervang

Fra : Armand

Dato : 03-02-02 22:47

> Forståeligt nok Men du må da godt få en prøvetur ved lejlighed,
> hvis du lover at køre pænt

Jamen, jeg er jo en gammel forsigtig rad, som hverken kunne finde på:
- At lave stoppies
- Checke gearkassen v.h.a. lidt koblingsfrit gearskiften.
- Vurdere koblingen igennem et par 6.-gears starter.
- Fyre lortet af for at se forskellen til den 36hk's, jeg tidligere har
tæsk - øh: testet.
- Køre zigzag imellem vejbaneafmærkningen på motorvejen for at
test-vride
stellet.
- Tage 8 runder i den nærmeste større rundkørsel for at checke
nedlægningsgrænse - - - - - - og des lige!

Så det lyder da meget godt

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-02-02 18:29

I et anfald af ekstremt overmod skrev Armand:

> Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en

> Jamen, jeg er jo en gammel forsigtig rad, som hverken kunne finde på:
> - At lave stoppies

Det klarer den fint

> - Checke gearkassen v.h.a. lidt koblingsfrit gearskiften.

....også fint

> - Vurdere koblingen igennem et par 6.-gears starter.

Har ikke prøvet

> - Fyre lortet af for at se forskellen til den 36hk's, jeg tidligere har
> tæsk - øh: testet.

Hehe, 100-215* tager ikke lang tid... har jeg ladet mig fortælle Når
motorvejen nu alligevel er helt tom

> - Køre zigzag imellem vejbaneafmærkningen på motorvejen for at
> test-vride
> stellet.

Tjaeh, det virker egenltig meget stabilt. Rimelige kurver med 200 på
motorvejen klarede den fint - helt uden antydning af wobleri

> - Tage 8 runder i den nærmeste større rundkørsel for at checke
> nedlægningsgrænse - - - - - - og des lige!

Det venter jeg lige med til asfalten engang bliver varm

> Så det lyder da meget godt

Jowjow Hvis dækkene er helt fnuldrede/smeltede, koblingen glider og
fodhvilerne kun er halvt så lange bagefter, så ved jeg da i det mindste
hvorfor

*: Jeg plejer altså at køre ret pænt!
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 02-02-02 12:06

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> wrote in article
<p0ne3a.431.ln@whitehouse.gov>...

> Jeg er egentlig ret glad for at jeg har det som Armand kalder økonomisk
mod

*LOL*

Det er vist nærmest også på det eneste felt jeg nogensinde er blevet kaldt
modig..

Tæløk mæ'en.

--
Mikkel

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 02-02-02 13:53

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Hej ng

<snip> jes fortæller om hans nye legetøj</snip>

Teløk mæ a sykel!

har også set den for VX1100 og CBR 750RR, som forresten kørte okay stærkt =)
kørte vel en strækning på ca 120 m på noget der minder om den tid jeg
bremsede ned og drejede rundt i et sving på... nuøj, det gik stærkt.. ikke
noget scootertun til mig - mig ha' MC

--
MVH
Michael Frederiksen

Fra : Jon Larsen

Dato : 02-02-02 22:34

Tæløkke....... Hvem der bare havde råd ....... Selv mine drømme er for dyre
for mig

BTW hvad er det der med Blå øgler fra mars for noget ????? sys det lyder
gustent .....

--
MVH.
Jon Larsen.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 03-02-02 19:34

Blå øgler fra Mars tvang Jon Larsen til at skrive:

> Tæløkke....... Hvem der bare havde råd ....... Selv mine drømme er for
> dyre for mig

Tak, tak Når man bor hjemme og tjener 17k (brutto i måneden, så er
det ret let at spare en masse penge sammen Situationen skifter nok
desværre, når jeg flytter hjemmefra og ryger på su til september :-/

> BTW hvad er det der med Blå øgler fra mars for noget ????? sys det lyder
> gustent .....

Jowjow Gustne blå øgler fra Mars Måske det var på tide med et nyt
påfund

--
mvh Jes Vestervang

Fra : Jon Larsen

Dato : 02-02-02 22:40

Hov. Jes......
Havde du ikke en manual til GSX 250 ???? Og er ventilsystemet nogenlunde
det samme ???
Hvis det er vil jeg godt låne de sider med ventiljustering. Tror den lille
trænger igen, og har squtte råd til de dyre mekanikere.....

--
MVH.
Jon Larsen. ( argghhhh... brækker sig snart over at det ikke er 1/3 endnu,

Fra : Jes Vestervang

Dato : 03-02-02 19:31

Blå øgler fra Mars tvang Jon Larsen til at skrive:

> Hov. Jes......
> Havde du ikke en manual til GSX 250 ???? Og er ventilsystemet nogenlunde
> det samme ???

Jo, det er noget der ligner, det er ihvertfald med shims.

> Hvis det er vil jeg godt låne de sider med ventiljustering. Tror den lille
> trænger igen, og har squtte råd til de dyre mekanikere.....

Det er en pdf der fylder 23 mb, så du må lige vente til morgen hvor jeg
efter planen skulle få en dejlig 1 mbit opkobling

> Jon Larsen. ( argghhhh... brækker sig snart over at det ikke er 1/3 endnu,
> samt er holdt op med rygning )

*fnis* Du kan da bare få vinterforsikring på mc'en, så du skal ikke
komme her og pive og forvente at vi andre har medlidenhed med dig!
Arhh, ok, lidt så
(skal jeg lade være med at fortælle om hvor dejligt det var med en god 80
kilometers tur i det dejlige vejr her idag?
--
mvh Jes Vestervang