Nokia 8210 Opdatering, er det muligt?
Fra : Mobil-Handel

Dato : 01-02-02 17:52

Er det muligt at opdaterer softwaren i en Nokia 8210? Lige nu har jeg V 5.26
på den, men jeg er i midlertid stødt på V 5.29. Er der er sted på nettet
hvor det er nærmere beskrevet hvordan man gør, eller er der en herinde der
vil hjælpe?
Hvor finder man en logger som Boris Mathiasen snakker om?

Jeg har både flash- samt datakabel til mobilen...

/Mobil-Handel

Fra : Brian Pedersen

Dato : 01-02-02 19:43

Du kan ikke selv opdatere softwaren i din mobil, det kræver specielt udstyr,
og direkte adgang til nokias servere!!

Mvh Brian

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-02-02 20:18

Brian Pedersen skrev:

>Du kan ikke selv opdatere softwaren i din mobil, det kræver specielt udstyr,

Njoah... Hvis man har dette udstyr, så kan man nu godt.

>og direkte adgang til nokias servere!!

Nej.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Mobil-Handel

Dato : 01-02-02 21:21

Hvilken udstyr er det så man skal bruge? Mener engang jeg så noget på en
hjemmeside hvor der stod man kun behøvede et datakabel samt et flashkabel,
samt den rette software til dette formål...

/Mobil-Handel