Software til nokia 3310/3330
Fra : Hornbech

Dato : 01-02-02 16:17

Jeg har anskaffet mig et datakabel til min nokia 3310.
Nu har jeg hørt at nokia 3310 og 3330 faktisk er fulstendig den samme
telefon bare med forskellig software.
Så mener jeg at det burde være muligt at lægge 3330 software overpå en 3310.
Men hvor får man fat i sådan et software?
hvordan gør man og hvilke software skal man bruge til at over føre softwaren
til telefonen?

På forhånd tak
René Hornbech Jensen

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 01-02-02 18:28

Hornbech wrote:

> [...]
> 3310. Men hvor får man fat i sådan et software?
> hvordan gør man og hvilke software skal man bruge til at over føre

Der er ikke lige så meget plads i 3310 som i 3330...! Så det kan du
ikke...!

/bm

--
Unlocking af mobiltelefoner...!
--> gsmunlock.dk <--

Fra : Christian Larsen

Dato : 01-02-02 22:30

Hej.

De er ikke ens!, der er dobbelt så meget hukommelse i 3330. Hvis du forsøger
at flash'e din 3310, vil du ødelægge den, og jeg tvivler på at garantien
dækker sådanne "friske" forsøg.

m.v.h.
Christian.

Fra : Hornbech

Dato : 02-02-02 23:00

Tak for svarende.
Så vil jeg ikke prøve på det.
Men ar der andre "fansy" tin man kan lægge ind på den ved hjælp af et
datakabel.
Hvad er forskellen på de forskellige software versioner til den.?

Mvh
René Hornbech Jensen