Claus....... i årevis??
Fra : K.Wermus

Dato : 01-02-02 15:01

"det kører rundt i dit hoved Claus,- de tanker du troed du aldrig sku´få,-
de kommer fler når de kommer......... "

Er det søren,- og hvis det er, hvad hedder nummeret og hvem kan skaffe det??

Nu har det drønet rundt i MIT hoved i årevis,- så for at få fred må jeg
ha´nummeret.
Hjæææælp!

k.w.

Fra : Troels

Dato : 01-02-02 15:32

> [...]
> de kommer fler når de kommer......... "
>
> Er det søren,- og hvis det er, hvad hedder nummeret og hvem kan skaffe

Tror det er et nummer fra filmen "Mig og Charlie". Berthelsen brugte det en
gang de parodierede den.

/Troels

Fra : Carsten Buhl

Dato : 01-02-02 18:48

jeg håber hjælpen kommer her,

jeg mener at kunne huske, at sangen, som er skrevet af Søren Kragh
Jacobsen, hedder "Hey Claus" og er fra filmen "vil du se min smukke
navle"

Mvh Carsten Buhl

<3c5a9fe2$0$99654$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

Fra : Troels

Dato : 03-02-02 22:01

> jeg mener at kunne huske, at sangen, som er skrevet af Søren Kragh
> Jacobsen, hedder "Hey Claus" og er fra filmen "vil du se min smukke
> navle"

hmm... det var da noget fra en film så

/Troels

Fra : K.Wermus

Dato : 05-02-02 12:20

Ok ,- så langt så godt. Og tak til.

Og nu..... hvor får jeg fat i nummeret. Nettet brillere ved kun at kunne
fremvise denne elendige Mona kvinde...

Mvh. Kim Wermus

Fra : Troels

Dato : 05-02-02 17:00

> Ok ,- så langt så godt. Og tak til.
>
> Og nu..... hvor får jeg fat i nummeret. Nettet brillere ved kun at kunne
> fremvise denne elendige Mona kvinde...

Så må du nok bevæge dig hele vejen hen på biblioteket. Jeg ved godt det kan
lyde skræmmende for de fleste der har det bedst med at snuppe det hele fra
nettet, men det er faktisk ikke så slemt

http://www.bibliotek.dk/search.zap

du kan både få den på Grammofonplade (som det hedder på bibliotek.dk og
kassettebånd

/Troels

Fra : K.Wermus

Dato : 05-02-02 23:46

Jooee tak ,-Troels

For de velmenende ord. Nu er sagen bare den at jeg ikke kan fremvise en så
oldnordisk mekanisk indretning, at jeg kan afspille nogen af de nævnte
medier *SSS*

Men Ok,- det kunne jeg vel nok låne mig
regner det?
*SS*