mc revy købes
Fra : Ryan Armose

Dato : 01-02-02 13:23

Mc revy købes fra 75-2000

Fra : Lisbeth & Anders

Dato : 01-02-02 18:03

I visse kriminelle miljøer ( ) cirkulerer en cd med netop disse revyer
på. Den burde du måske overveje at få fingre i, alt afhængig af din
samvittighed i sådanne spørgsmål.
Anders

Fra : Tommy Fer

Dato : 01-02-02 20:16

"Lisbeth & Anders" <ll_ako@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> I visse kriminelle miljøer ( ) cirkulerer en cd med netop disse revyer
> på. Den burde du måske overveje at få fingre i, alt afhængig af din
> [...]

Nu kunne jeg jo ikke finde på sådan noget.. .men det er fra 84 til 01 der er
i denne form.... hvis man privat mailer mig, ved jeg måske hvor man kan få
dem!!! men er ikke sikker

Mvh Tommy Fer
Suzuki GSXR250
http://fer.adsl.dk
tommy@fer.com

Fra : Ole Baun

Dato : 01-02-02 21:58

"Tommy Fer" <fer@cool.NOSPAm-at-all.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> i denne form.... hvis man privat mailer mig, ved jeg måske hvor man kan få

Jeg er nu ellers temmelig sikker på de også findes i en udgave fra 77 til 00

Ole Baun

Fra : Moller

Dato : 02-02-02 12:34

hmmmm... man kan jo også maile til MCrevyPusher@molnit.com *GGGG* go
nok, virker :)

> Jeg er nu ellers temmelig sikker på de også findes i en udgave fra 77 til
00

Uha, du har da ikke updatetet dit abonomang..... det er nu 77 til 01 :)
og mon ik snart vi vil set et 02'er også :)

VH
Moller

P.S. Jeg skal nu i gang med anden rundet af indscanning af mine
Spiderman/X-men blade's forsider... og så tænkte jeg om der var noget
interesse i at indscanne årsbladet fra MC touring med års modellerne i, det
er jo næsten på højde med MCrevy'en... og så får man dem jo gratis nu man er
medlem af MCtouring :)

P.P.S. Jeg har kun scannet Spiderman og andre tegneserie forsider indtil
nu, så MCrevy'en kender jeg ikke til :)

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 02-02-02 12:37

> Uha, du har da ikke updatetet dit abonomang..... det er nu 77 til 01
:)
> og mon ik snart vi vil set et 02'er også :)

Løse rygter vil vide at der snart kommer 74 - 75 -76 også.

--
Mojn
Jens Bager Jensen