RA-PLUS termostat
Fra : lengbirk@image.dk

Dato : 01-02-02 11:25

Hej

Jeg har lige anskaffet en RA-PLUS termostat, da det lyder som en
rigtig god ide. Desværre viser det sig, at alle mine ventiler er af
typen RA/V eller RA/VL.
Desuden har jeg en enkelt returløbsventil.
Den indkøbte RA-PLUS passer ikke på noglen af disse ventiler, især på
returløbsventilen til badeværelsesgulvvarmen havde jeg forvenet mig en
besparelse ved natsænkning.
Nu er mit spørgsmål: Kan man ikke få RA-PLUS til nogen af mine
ventiler ?

På forhånd tak for hjælpen !
Morten

Fra : Mogens

Dato : 01-02-02 13:50

On Fri, 01 Feb 2002 10:24:31 GMT, lengbirk@image.dk wrote:

> [...]
>besparelse ved natsænkning.
>Nu er mit spørgsmål: Kan man ikke få RA-PLUS til nogen af mine

Hej

Jeg har også termostater af typen RA/V og jeg mener at jeg kiggede
på en RA-Plus termostat af den type i Bauhaus i sidste uge da jeg
var ude for at købe en RA/V termostat.

( Hvis altså RA-Plus termostaten er den med en lille kasse på siden
af håndtaget hvor du kan indstille tidspunkter og temperaturer )

Mvh Mogens

Fra : Mogens

Dato : 01-02-02 13:52

Jeg glemte selvfølgelig at nævne at den RA-Plus jeg
kiggede på passede til RA/V ( de store 34mm ventiler )

Mvh Mogens