Deep link til curia
Fra : Marilu+Bjarne

Dato : 01-02-02 11:33

På EF-domstolens hp er udskrifter fra søgemaskinen vedhæftet følgende
"meddelelse om ophavsret" :

Oprettelsen af link til disse sider er tilladt, såfremt
søgemaskinens vindue ("browseren") ikke indeholder andre
oplysninger end siden, hvortil der henvises, og dennes adresse
oplysningerne ikke ændres.

Det er muligt at deep-linke på siten, men hvordan skal ovenstående tekst
forstås ?

--
Bjarne Jensen

Fra : Peter Makholm

Dato : 01-02-02 11:44

Marilu+Bjarne <mbjensen@t-online.de> writes:

> Det er muligt at deep-linke på siten, men hvordan skal ovenstående tekst
> forstås ?

Jeg vil opfatte det som at du ikke må putte siden ind i en frame og du
må heller ikke få browseren til at vise siden mens der står noget
andet i url-feltet, for eksempel ved at opsætte en reverse-proxy.

Begge rimlige krav da de kan give indtryk af at indholdet på siden
tilhører dig.

-- Allan Olesen på dk.edb.system.unix

Fra : Marilu+Bjarne

Dato : 01-02-02 13:01

Peter Makholm wrote:

> Jeg vil opfatte det som at du ikke må putte siden ind i en frame og du
> må heller ikke få browseren til at vise siden mens der står noget
> andet i url-feltet, for eksempel ved at opsætte en reverse-proxy.

Ja det lyder, som du skriver, meget rimeligt, så jeg laver det i et nyt
vindue. Tak.

--
Bjarne Jensen