Sag om betaling hos teleselskab
Fra : Henrik

Dato : 01-02-02 08:49

Hej Juraruppe-folk

Jeg har nu i omking 2 år haft en sag kørende med et teleselskab, jag mangler
efterhånden nogle gode råd om hvad jag skal gøre / forholde mig hvis de ikke
reagere på dette, brevet som er vedlagt nedenunder er sendt anbefalet.

Jeg har med vilje slettet alle navne og numre for ikke at støde nogen.

/henrik

>brev side 1<

Til: Teleselskab

Vedr. kunde nr. xxxxxxxxxx.

Jeg prøver endnu engang, denne gang anbefalet.

Jeg har vedlagt sagsforløb i datoer, men sagen ridset op her:

Jeg tilmelder mig "teleselskab" i oktober 1998 på tlf: xxxxxxxx på adressen
k.......... xx, st. mf.

Jeg afmelder mig 8. Juni - 2000 telefonisk og bliver bedt om at sende det
skriftligt, dette sker først 1 til 2 uger senere, da min computer er pakket
ned. Pga salg af lejlighed til min kusine som ikke ønsker at overtage mit
gamle nummer, jeg flytter i mellemtiden til v............. xx, 2000
Frederiksberg, hvor jeg låner et værelse hos min far, inden jeg i november
flytter sammen men min kæreste i Roskilde, Både min far og min kæreste har
eget telefonnummer så derfor bliver mit telefonnummeret lukket.

Den 8. Juni afmelder jeg også telefonen helt hos TeleDanmark, dette foregår
telefonisk uden at jeg skal sende en brev.

Telefonnummeret xxxxxxxx bliver registreret igen den 11. Januar - 2001 af,
N.... H......., S....... Alle A, 2770 Kastrup.

Herefter begynder jeg at modtage hans/hendes regninger, der bliver sendt en
opgørelse over hvad jeg mangler at betale på ca
Kr. 480,- har ikke nogen betalingsdato for hvornår de bliver betalt.

Herefter kan jeg henvise til vedlagte side: Sagsforløb i Datoer.

Håber på en snarlig afgørrelse.
Jeg bruger i dag telefon nummer aaaaaaaa, som også er tilmeldt jer på
aftalenummer: xxxxxxxxxx ( K....... S....... )

Med venlig hilsen

Alle oplysninger
om hvordan de kan få fat i mig.
hjemmenummer
mobilnummer
arbejdsnummer

P.S jeg er ikke at træffe i hele uge 6 pga ferie.

>berv side 2<

Sagsforløb i datoer

16 / 3 - 00 Talt med M........, blev bedt om at tale med N....... F..... (
afdelingsleder )

17 / 3 - 00 Talt med N....... F........., skal sende sagsforløb til
backoffice.

20 / 3 - 00 Brev sendt til Backoffice, Gl. Køgelandevej 65, 2500 Valby

11 / 9 - 01 Modtager Inkasso sag fra CIS

12 / 9 - 01 Taler med P.. P........... ang inkassosag, P.... sender en mail
til regnskab omkring inkassosag.

13 / 9 - 01 Ringer til Tele2 og taler med P..... K........, for at høre om
incassosag, han mailer til regnskab og flytter
betalingsfristen mens backoffice sag kører, Han sletter telefonnummeret ??
( hvorfor har ingen gjort det før ? )

23 / 11 - 01 Ny regning, ringer til Tele 2, taler med D...... K........, vi
bliver enig om at sende sagsforløbet endnu engang.

27 / 11 - 01 Sender sagsforløb til Backoffice.

22 / 01 - 02 2 nye rykker dukker op

31 / 01 - 02 Ringer til Tele2 taler med A..... N........., får fax nummer
til Back Office Faxno: xxxxxxxx og et dag nummer
til "teleselskabets" omstilling, så jeg kan ringe til Back Office, ellers
er der intet hun kan gøre ( ej heller standse
vidergivelse af inkassosag, hun fortæller at hun ikke kan røre sagen når
den køre hos Back Office (de har
altså modtaget et sagsforløb, men ikke stoppet rykkerne mens sagen kører
?? ) )

Fra : Carl Lorberg

Dato : 01-02-02 17:05

"Henrik" <Anonym@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke
> reagere på dette, brevet som er vedlagt nedenunder er sendt anbefalet.

Prøv Ekstra Bladet eller Rene ord for pengene, jeg tror det vil hjælpe
telefonselskabet til at kikke lidt mere alvorligt på din sag.

Ellers mener jeg du har gjort din del og derfor roligt kan afvente en
retssag.

M.v.h.
Carl