Ikon fejl I Joilet brænding?
Fra : Tina H.

Dato : 01-02-02 00:24

Hejsa

Jeg har nu forsøgt flere gange at brænde en cd med mp3'ere. Den skal bruges
til afspilning på min DVD afspiller. I følge brugsforvirringen, skal den
brændes I enten ISO 9660 eller I Joilet format og kun have højst 8 tegn.

Jeg har valgt Joilet formatet, men har ikke ændret I mp3 titlen, som er over
8 tegn. Når jeg har smidt mp3 mapperne ind I Toast får en fejl meddelse, som
hedder " Bad Joilet names ". Fejlen er et ikon problem. Det viser sig ved
at der f. eks. er flere kopier af samme track. Det kan være på 2 eller flere
mapper. Det betyder at man ikke afspille cd'en uden der kommer pauser, fordi
DVD afspilleren prøver at afspille ikonet ( fejl nummeret )

Så nu kommer spørgsmålet. Hvordan undgår jeg disse ikon fejl, så jeg kun får
en kopi af et nummer og derved kan afspille mp3 cd'en uden pauser.

Det er hammer irriterende det ikke virker, som det det skal.

hilsen Tina

Fra : Jesper Ø

Dato : 01-02-02 22:33

in article B87F9088.BE75%tvlyd@worldonline.dk, Tina H. at
tvlyd@worldonline.dk wrote on 01/02/02 0:23:

> [...]
> en kopi af et nummer og derved kan afspille mp3 cd'en uden pauser.
>

> Det er hammer irriterende det ikke virker, som det det skal.

Det er de usynlige mappeikoner der hedder "Ikon" du har brændt med, du kan
frasortere dem i Toast før brænding.
--
Jesper
OS X does not crash.. operators do

Fra : Tina H.

Dato : 02-02-02 00:26

On 01/02/02 22:32, in article B880C80E.BA56%na@na.na, "Jesper Ø" <na@na.na>
wrote:

> in article B87F9088.BE75%tvlyd@worldonline.dk, Tina H. at

> Det er de usynlige mappeikoner der hedder "Ikon" du har brændt med, du kan
> frasortere dem i Toast før brænding.

Mange tak for svaret. Det vil jeg hermed prøve.

hilsen Tina

Fra : Tina H.

Dato : 04-02-02 00:36

On 02/02/02 0:26, in article B880E2AD.BEFA%tvlyd@worldonline.dk, "Tina H."
<tvlyd@worldonline.dk> wrote:

> Mange tak for svaret. Det vil jeg hermed prøve.
>
> hilsen Tina

Hejsa

Jeg har nu fjernet de usynlige mappe ikoner. Det skulle jo virke. Men det
gjorde det desværre ikke. Der er stadig problemer med tomme filer, som ikke
kan spille. Det er squ surt.

Så hvad gør jeg nu.

hilsen Tina

Fra : Jesper

Dato : 04-02-02 15:41

> [...]

> gjorde det desværre ikke. Der er stadig problemer med tomme filer, som ikke

Lad være med at trække mapper ind i Toast, /kun/ MP3 filer.
--
Jesper.