T39m - email
Fra : Torben Rasmussen

Dato : 31-01-02 23:58

Hej

Er der nogen der hvordan man sletter email fra indbakken, når jeg trykker
"C" kan jeg marker til sletning, mailen slettes så først når jeg henter mail
igen, men samtidig slettes mailen fra serveren, kan det være rigtigt eller
fumler jeg bare

Med venlig hilsen

Torben

Fra : Anders HJ

Dato : 01-02-02 00:01

Du kan ikke slette mail /kun/ fra indbakken, du kan kun slette den fra
serveren. Men hvorfor vil du også det?

Anders

Fra : Torben Rasmussen

Dato : 01-02-02 00:25

Hej Anders

Jeg prøver igen, jeg vil slette mailen når jeg har læst den i T39, men det
kan jeg ikke, først når jeg sender og modtager. Den burde jo så stadig ligge
på serveren eller hvad.

Torben

Fra : Anders HJ

Dato : 01-02-02 01:20

Ja, mailen bliver først slettet når du sender/modtager.
Det er ligesom at du laver en bestilling på at få det slettet, men
bestillingen bliver først sendt når du sender/modtager.

Fra : Torben Rasmussen

Dato : 02-02-02 07:11

Yep, det er lige præcis det der er problemet, men jeg vil kun slette dem i
telefonen, ikke på serveren.

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 02-02-02 08:51

Hej Torben

"Torben Rasmussen" <tr@softhelp.dk> wrote in message
> [...]
mail
> igen, men samtidig slettes mailen fra serveren, kan det være rigtigt eller

Det er sådan det virker. Seltning af mails betyder: Slette fra serveren,"

Brug T39'eren til at checke email'en i løbet af dagen, glem alt om at slette
(med åbenlys SPAM som en mulig undtagelse og ryd så op når du kommer
tilbage til din PC.

Mvh Ebbe

Fra : Torben Rasmussen

Dato : 02-02-02 12:53