Akvariereol - igen....
Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 31-01-02 23:24

Hej. Jeg ved at der lige har været en diskution om hvordan man enklest
byggede sin egen akvariereol, og der var en som gav en fin link til en side
hvor det var beskrevet hvordan man let kunne bygge en reol i træ. Mit
problem er nu at jeg simpelthend ikke kan finde linken, som jeg ellers havde
lagt i mine favoritter. Er der nogen som tilfældigvis sidder på den ??????
Hilsen Ditte

Fra : J@N

Dato : 01-02-02 07:07

"Ditte Cecilie Simonsen" <ditte@godjenta.com> skrev i en meddelelse
> [...]
havde
> lagt i mine favoritter. Er der nogen som tilfældigvis sidder på den ??????

Prøv :

http://groups.google.com/groups?as_ugroup=dk.fritid.dyr.akvarium&as_usubject
=akvariereol&num=100&hl=da

eller brug din newsreader:
- Rediger
- Søg efter

Jan

Fra : Chistiansbro

Dato : 01-02-02 14:17

Hej Ditte

Hvorfor bygger du ikke med Porsa Kubus System ? Findes på
http://www.porsa.dk og butikken ligger på gl. kongevej i kbh tæt ved
planetariet.

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 01-02-02 19:03

"Chistiansbro" <christiansbro@hotmail.com> wrote in message
> Hej Ditte
>
> Hvorfor bygger du ikke med Porsa Kubus System ? Findes på
> http://www.porsa.dk og butikken ligger på gl. kongevej i kbh tæt ved
> planetariet.

Hej
Jeg kunne sikkert godt bruge sådan noget til at lave reolen med, men det
ville komme til at koste mig omtrendt et konrige at få det transporteret til
Trondheim ...... Men det var jo en god ide.
Mht til at søge via newsreaderen, så er jeg ikke lige så god til akkurat
denne ting, da det beklagelig er en af de mere tekniske finesser ved en pc
som jeg simpelthend ikke klarer at sætte mig ind i (kvinner, er der sikkert
nogen som tænker nu ;-D) Men jeg skal da gøre et forsøg
Så takker så meget for responsen.
Hilsen Ditte

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 01-02-02 19:03