fp98 / ny version
Fra : Mette Frederksen

Dato : 31-01-02 22:43

Hejsa!!!

hvad er forskellene på fp98 og de nye versioner???

kan det betale sig at anskaffe en nyere version?

Mette

--
\!/
(@ @)

Fra : Andreas Paasch

Dato : 31-01-02 23:05

Et par ting.

Funktionelt er FP98 bestående af flere programmer hvorimod FP2000 og FP2002
er eet enkelt program med alt inkluderet.
Derudover ændrer HTML-standarden sig jo med tiden, nyere versioner af FP
følger nyere standarder, eller måske nærmere giver mulighed for at udnytte
dem.

Samtidig udvides Microsofts repertoire af indbyggede faciliteter løbende ...

Håber det giver et kort billede af det, ellers prøv at læse om det på
www.microsoft.com/frontpage/

--
Regards / Med venlig hilsen / Mit freundlichem Gruss

Andreas Paasch
Denmark
http://www.Paasch.Net

Fra : Wheely

Dato : 31-01-02 23:07

Jeg vil helt klart anbefale Frontpage 2002...