CS dør i forbindelse med disconnect
Fra : Torben Borg Broustbo

Dato : 31-01-02 22:10

Hej Gruppe

Jeg har næsten lige reinstalleret min maskine og lagt ME og CS mv. ind.
Efter denne
reinstallation opfører min CS sig underligt i forbindelse connect. Hvis jeg
bliver afvist af serveren - Evt. fordi der ikke er andre ledige pladser end
dem, som er reserveret Boomtown City-medlemmer - så dør CS fuldstændig, og
den eneste mulighed jeg
så har, er at genstarte maskinen.

Er jeg først kommet på en server og disconnecter og gør et nyt forsøg, hvor
jeg bliver
afvist, så ryger den rigtigt nok tilbage til serverlisten.

Hvad er der galt? Og hvad kan jeg gøre for at undgå det?

Software/Hardware:
Windows ME
CS 1,3 / HL 1.0.0.8
Tiny Personal Firewall (Har givet CS de nødvendige tilladelser)
CC ADSL med Cisco 677 (Har dog ikke åbnet porte specielt for CS)
Celeron 500 mhz
256 mb ram
Voodoo 3 3000 grafikkort

--
Torben Borg Broustbo
torben@broustbo.dk

Fra : Peter Larsen

Dato : 31-01-02 23:32

Har sikkert ikke noget med det at gøre, men drop da ME :|

Fra : Torben Borg Broustbo

Dato : 04-02-02 16:19

"Peter Larsen" <????Trump@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Har sikkert ikke noget med det at gøre, men drop da ME :|

Det er rart at se, at folk giver sig tid til at skrive svar på ens
indlæg, som man virkelig kan bruge til noget. Jeg er blevet
så umådeligt meget klogere af dit svar og næste gang jeg
har problemer, er det så i orden at jeg skriver direkte til dig
og hører om jeg ikke bare skal droppe ME?

Venlig hilsen

torben@broustbo.dk