Sai Baba hævder at være Gud?
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 31-01-02 18:53

Jeg ved ikke om I så den fremragende dokumentar om en vis indisk Guru.

Der er noget, jeg ikke rigtig fatter her: Han har millioner af tilhængere
som på den ene side afviser Jesus ved at følge ham inderen på den anden side
og han hævder ikke "bare" at være en anden slags avatar eller en Guds Søn
som Jesus endsige en nedstegen "lavere" hinduistisk Guddom...

Sai Baba mener nemlig at være Jahve Selv i forhold til Kristendommen og
Jødedommen?

Okay, så ved vi det!
Jahve Himself, Gudfader, Himmelens og Jordens Skaber skulle altså angiveligt
være nedsteget i en 1½ meter høj indisk mand, der ligner en orangeklædt
materialisering af Skærmtrolden Hugo?

Der er vist ingen grund til at lede videre!

Er det mig der er noget galt med? Jeg har nemlig lidt svært ved at se
logikken i det her...

Vi taler om en mand som laver dårlige tryllekunstner med falske guldure og
som ifølge mange anklager er pæderast...Skulle han være Gud?

Det mener 30 millioner mennesker ellers.

Hvis ikke det var så tragisk ville jeg dø af grin...

Anders Peter Johnsen

Fra : P.N.

Dato : 31-01-02 20:06

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@post8.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> Det mener 30 millioner mennesker ellers.
>
> Hvis ikke det var så tragisk ville jeg dø af grin...

Jeg ved ikke om du kunne forestille dig, at der kunne være andre grunde til
at besøge denne mand, end at han materialisere nogle billige smykker og
tager nogle teenage drenge på pungen. Du kunne osse sige, jeg er analfabet
og jeg kan ikke forstå hvordan disse 30 bogstaver kunne påvirke nogetsom
helst i verden incl menneskets udvikling fra stenaldermand til Astronaut på
månen.
P.N.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 01-02-02 00:04

"P.N." <pip160@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Klip!

> [...]
> tager nogle teenage drenge på pungen. Du kunne osse sige, jeg er analfabet

Årh, P.N, din gamle antisemitist! Og derved har jeg kaldt dig noget
"værre"....

> og jeg kan ikke forstå hvordan disse 30 bogstaver kunne påvirke nogetsom
> helst i verden incl menneskets udvikling fra stenaldermand til Astronaut

> månen.

Hvor?

Er du tilhænger?

Af Sai Baba, altså, ikke nødvendigvis af Armstrong...

Anders Peter Johnsen

Fra : P.N.

Dato : 02-02-02 23:30

> [...]
>
> Hvor?
>
> Er du tilhænger?
>
> Af Sai Baba, altså, ikke nødvendigvis af Armstrong...

Ja jeg er Baba fan, jeg har ved flere lejligheder besøgt Sai Baba, som jeg
holder meget af.
MVH P.N.
--
A people who are not convinced of their
uniqueness and value will perish

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 03-02-02 17:00

"P.N." <pip160@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Klip!

> Ja jeg er Baba fan, jeg har ved flere lejligheder besøgt Sai Baba, som jeg
> holder meget af.

Okay, det er ærlig snak.

Jeg kan godt forstå at det er svært med den negative omtale af ham, men jeg
vil virkelig håbe at du er i stand til i det mindste med dine egne øjne at
se at hans "materialiseringer" er bluff.

Jeg er rystet over de andre anklager, men det allermest absurde i mine øjne
er, som jeg skriver, at manden ikke bare hævder at være (en indisk) gud, men
GUD.

Og jeg kan ærligt talt ikke forstå hvis du eller andre falder for det. Een
ting er at han kan være hellig på linje med andre hellige og helgener, men
han er IMHO temmelig langt ude i et storhedsvanvid hvis han hæver at være
Jahve...

Som Shakespeare skrev: "Who is the craziest amongst fools? The fool or the
follower?"

Anders Peter Johnsen

Fra : P.N.

Dato : 03-02-02 21:13

> [...]
> vil virkelig håbe at du er i stand til i det mindste med dine egne øjne at
> se at hans "materialiseringer" er bluff.

ja og ?, skal du ikke osse fortælle mig at han er bøsse.

> [...]
øjne
> er, som jeg skriver, at manden ikke bare hævder at være (en indisk) gud,

Jamen han er da gud i mine øjne, læs foreks rigveda verdens ældste religiøse
værk. Eller upanishaderne, jeg ser mange forudsigelser af Babas komme i
denne tidsalder i vedaerne.

> [...]
> han er IMHO temmelig langt ude i et storhedsvanvid hvis han hæver at være

Mit svar er følgende: man må aldrig sammenligne gud med sin guru, fordi hvem
har sendt dig ned i denne elendige verden. Det har gud, men hvem er det der
får dig ud af denne verden, det er guruen. Derfor står guruen langt højere
end gud.

Om Sai Ram
P.N.

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 03-02-02 21:13

"P.N." <pip160@hotmail.com> mælte sligt:

>Jamen han er da gud i mine øjne, læs foreks
>rigveda verdens ældste religiøse værk.

Rigveda er et gammelt religiøst værk, men ikke det ældste. Der findes
adskillige tekster fra mellemøsten, der er væsentligt ældre.

Hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"Ha ha ha ha -- oh, 'concubine', 'erogenous zo-o-one',
'loose woman', 'erogenous zone'..."

Fra : P.N.

Dato : 03-02-02 21:52

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <hobbes@post1.tele.dk> wrote in message
> "P.N." <pip160@hotmail.com> mælte sligt:

> Rigveda er et gammelt religiøst værk, men ikke det ældste. Der findes
> adskillige tekster fra mellemøsten, der er væsentligt ældre.

Ja og der findes osse hulemalerier i Frankrig og stonehenge i UK, der alle
har haft en en religiøs funktion, læg mærke til at jeg skriver har haft, det
har de ikke mere, og om disse tekster som Rasmus nævner overhovedet giver
nogen religiøs mening er tvivlsomt. Derfor er det ikke usandt at kalde
rigveda for verdens ældste religiøse værk Og flere andre grunde kunne også
gives.
P.N.

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 03-02-02 23:33

"P.N." <pip160@hotmail.com> mælte sligt:

>læg mærke til at jeg skriver har haft, det har de ikke mere,

Jeg forstår simpelthen ikke, hvordan du kan mene, at dette er en gyldig
indvending.

Prøv at anskue følgende situation:

I 1550 udkom den første bibel skrevet på dansk, den såkaldte "Christian
III's bibel". I 1992 udkom den seneste autoriserede bibeloversættelse,
populært kaldet DA92.

Vil du da mene, at fordi 1550-oversættelsen ikke er i brug mere, så er
DA92-oversættelsen den ældste af de to? Jeg kan desværre ikke følge dig.

Den ældste må nødvendigvis være den, der går forud i tid - uanset om den
stadig er i brug eller ej.

>og om disse tekster som Rasmus nævner overhovedet
>giver nogen religiøs mening er tvivlsomt.

De har i allerhøjeste grad givet religiøs mening for folk i de kulturer.
Ligeledes giver Rigveda heller ingen mening for en hvilken som helst
dansker - man skal kende noget til de begreber, den omtaler, og man skal
kende til de forestillinger, der udgjorde den pågældende kulturs verden,
for at kunne gøre sig håb om at forstå teksterne.

>Derfor er det ikke usandt at kalde rigveda for verdens ældste religiøse
>værk

Jo, for det er jo ikke verdens ældste religiøse værk?

>Og flere andre grunde kunne også gives.

Er der nogen af dem, der er gyldige?

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"Men det er IKKE personligt, når jeg modsiger folk....
Det er intellektuelt og abstraheret...."

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 04-02-02 00:00

> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@post8.tele.dk> wrote in message

> jeg

> jeg
>
> ja og ?, skal du ikke osse fortælle mig at han er bøsse.

Se, det er jo sådan set dig der traditionelt i vore diskussioner ligger
tættest på nazismen (din "antisemitisme"), men jeg ved ikke om du også har
den homofobe del inkoorporeret....

Jeg har altid forsvaret homoseksuelles rettigheder, især respekten for at
voksne homoseksuelles ret til seksuelt samkvem med andre voksne
homoseksuelle.

"Conscentual intercourse", tror jeg det hedder.

Men at Sai Baba forgriber sig på børn er der INGEN undskyldning for, da det
er pædofili.

Jeg har selv været udsat for en 7 år ældre "vens" overgreb

Og derfor har jeg ikke vendt det til homofobi, men tværtimod for mig selv
sat det skel at man sagtens kan være homoseksuel uden at misbruge børn. Jeg
er dog p.t. "asexuel", da jeg ikke i 5 år har dyrket sex. Jeg kunne ønske
mig en kvinde, men har samtidig en vis stolthed i at klare mig uden. Og jeg
har været så forbandet bange for selv at VÆRE "påført" homoseksuel, at jeg
stadig ikke har min egen seksuelle rolle klart defineret.

Tilbage til Sai Baba:
Hvis "Gud" (eller korlederen) forgriber sig på børn, hvor er vi så henne?

Det forbløffer mig at man kan hylde en pæderast som Vorherre!

> øjne
> men
>
> Jamen han er da gud i mine øjne,

Hvad laver du så her i Gruppen?

læs foreks rigveda verdens ældste religiøse
> værk. Eller upanishaderne, jeg ser mange forudsigelser af Babas komme i
> denne tidsalder i vedaerne.

Jeg har al respekt for Bhagavad Gita, men efterhånden MEGET lidt respekt for
en pæderast som hylder sig selv som Vorherre.

Kan du huske David Koresh (Branch Davidians)?

Eller Elijah Muhammad (Black Moslem League)?

Begge var "hellige menesker" som dyrkede pæderasti, fordi de troede sig
hævet over menneskelig lov. Magt korrumperer.

Og min opfattelse er at Sai Baba gør det samme.

Stakkels mand.

Een

> Mit svar er følgende: man må aldrig sammenligne gud med sin guru, fordi
hvem
> har sendt dig ned i denne elendige verden.

Ja, hvem? Og hvem har SKABT verden?

Det har gud, men hvem er det der
> får dig ud af denne verden, det er guruen.

Er Sai Baba "Sandheden, Vejen og Livet" for dig?

Derfor står guruen langt højere
> end gud.

Vrøvl:

"En tjener er ikke større end sin herre." Joh 13, 16.

Husk lige dèt.

Jesus kunne i det mindste underordne sig Jahve. Dèt kan Sai Baba bare ikke.
Synd for ham. Må Guds tilgivelse også gælde ham.

> Om Sai Ram

Vorherrebevares.

Anders Peter Johnsen

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 04-02-02 00:54

I forlængelse af mit sidste indlæg skal jeg så lige indskyde, at det, der
føles slemmest ved et misbrug er ikke som sådan misbruget selv, men løgne,
fornægtelsen, "Muren af Tavshed".

Det er netop denne "Mur" som Sai Babas tilhængere systematisk bygger op, som
tillader ham at fortsætte sin misbrug af børn, og derved gør man sig IMHO
direkte medskyldig....

"J'accuse!", som de sagde i Frankrig....

Beskyt forbryderen frem for ofrene, hvis det er det, du vil.

Kald ham Gud....Vil du ofre dine børn til ham?

Anders Peter Johnsen

Fra : Poul Tse Tung

Dato : 04-02-02 21:57

> I forlængelse af mit sidste indlæg skal jeg så lige indskyde, at det, der
> føles slemmest ved et misbrug er ikke som sådan misbruget selv, men løgne,
> fornægtelsen, "Muren af Tavshed".
..

> Kald ham Gud....Vil du ofre dine børn til ham?

Ja med største glæde, Jeg VED at Sai Baba er Uskyldig i det her. Jeg kunne
da ikke have noget med ham at gøre, hvis jeg bare havde den mindste mistanke
om at han kunne begå homoseksulle gerninger endsige mod børn.

Mvh P.N.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 04-02-02 23:00

Poul Tse Tung skrev:

> Jeg VED at Sai Baba er Uskyldig i det her.

Selvfølgelig *ved* du ikke det. Lad nu være med at være fjollet. Men du
skal da være i din gode ret til at tro det, ligesom jeg forbeholder mig
retten til at tro det modsatte.

> Jeg kunne da ikke have noget med ham at gøre, hvis jeg
> bare havde den mindste mistanke om at han kunne begå
> homoseksulle gerninger endsige mod børn.

Homoseksuelle gerninger? Gider du uddybe det? På den anden side vil jeg
helst have, du lader være. Jeg har på fornemmelsen, at det kun fører
til, at jeg må *plonke* dig.

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Andreas Falck

Dato : 04-02-02 23:11

"Peter Bjerre Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> Poul Tse Tung skrev:

[ om Sai Baba ]

Nu har tråden vist ikke rigtig noget med kristendom at gøre længere,
så venligst undlad at Xposte til dk.livssyn.kristendom.

FUT dk.livssyn

Andreas Falck - ICQ 108 480 093
--
"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk

Fra : Sm

Dato : 05-02-02 11:10

--

"Andreas Falck" <admin@bibeltro.dk> skrev i en meddelelse

> Nu har tråden vist ikke rigtig noget med kristendom at gøre længere,
> så venligst undlad at Xposte til dk.livssyn.kristendom.

det kan man jo ikke vide, kristne kan jo have iværksat en hævnaktion,
udspredt sladder osv, kristni har jo let ved at føle deres religion som
trued. Sai Baba bevægelsen spreder jo jo hurtigt med kendte mennesker i
profil, og det på bekostning af kristendommen.

Soeren

Fra : Andreas Falck

Dato : 05-02-02 11:14

"Sm" <xxxdsl52801@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> føle deres religion som trued. Sai Baba bevægelsen spreder
> jo jo hurtigt med kendte mennesker i profil, og det på

Ja, og det har heller ingen ting med dk.edb.programering at gøre, men
programører kunne jo have iværksat en hævnaktion .... bla bla ...

Ja, og det har heller ingen ting med dk.fritid.camping at gøre, men
campister kunne jo have iværksat en hævnaktion .... bla bla ...

Dette har altså stadig intet med kristendom at gøre, hvorfor FUT bedes
respekteret.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 06-02-02 04:48

> [...]
> trued. Sai Baba bevægelsen spreder jo jo hurtigt med kendte mennesker i
> profil, og det på bekostning af kristendommen.

Og af en del børns seksuelle integritet...

Anders Peter Johnsen

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 06-02-02 05:11

"Poul Tse Tung" <pip160@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
mistanke
> om at han kunne begå homoseksulle gerninger endsige mod børn.

"VED"?

"Mindste mistanke"?

Den ER vist begrundet! I hvert fald dirkte mht. hans dårlige trylletricks.

Du VIL ikke se at din elskede guru er en bluffmager og muligvis
seksualforbryder. Du lukker øjnene, stikker et par fingre i ørerne og
skriger "Jeg kan ikke høre jer!"

Du har stadig muligheden for at erkende at du har taget fejl. Men hvis du
vil være med i dèt show, som er beskrevet i DR-dokumentaren, så kan du jo
stadig hylde ham som GUD HERREN.

Og bevidst gøre dig medskyldig i forbrydelser. Det er i GT-sprogbrug "blod
af DIN hånd"

Men jeg sabler dig i udgangspunktet, hvis du nogensinde hævder at være
"kristen" i d.l.k.

Du vælger helt bevist at dyrke en...ikke engang "pseudokristos", men en
"pseudoJahve", en åbenlys afgud, også selvom der objektivt set er sået
rigelig tvivl om ikke bare hans "Guddommelige status", endsige hans
fundamentale menneskelige egenskaber.

Manden er en en pædofil bluffmager.

Det er kedeligt for dig at du er for kultisk forblændet af hans
psykopatkarisma, men den mand har aldrig nogensinde med nogensomhelst
Bibelsk, anden religiøs eller almen menneskelig funderet ret kunne kalde sig
GUD.
Ikke engang Krishna'erne der seriøst tror på avatarer, køber hans lort.

Tror du helt seriøst på at denne ynkelige lille mandsling har skabt
Universet?

Så kunne jeg lige så godt påstå at have bygget Mount Everest...

Anders Peter Johnsen

Fra : Poul Tse Tung

Dato : 04-02-02 21:52

> [...]
>
> "Conscentual intercourse", tror jeg det hedder.
>
> Men at Sai Baba forgriber sig på børn er der INGEN undskyldning for, da

Jeg ved ikke om du har læst mine svar på påstandene om at Baba skulle være
pædofil.
Her skriver jeg:

<snip>
Jo men var det nu ikke lige omvendt, skulle man ikke starte med at feje for
egen dør først, det jeg tænker på her er at der i USA findes mindst tre
individer, der har anmeldt Paven for pædofili og sexmisbrug, tror du der er
en chance for at der bliver lagt sag an mod paven ?. hvor er meningen i at
rejse til andre kulturer og anklage andre for foreks Pædofili, Jamen hvor
kommer pædofili ind i billedet, alle de der anklagede Sai baba var kønsmodne
da de blev velsignede med olie af Baba.
<snip>

gud,

Se hvis du læser Upanishaderne vil du opdage at Hinduer flest tror på
monismen, som er ikkedualisme
"One without a second", dvs "jeg er det, du er det, alt er det"
verdenssjælen Brahman. Læs lidt om hvad de tror på før du tillægger ham
motiver du ikke forstår.

> Hvad laver du så her i Gruppen?

Jeg er her.

> Er Sai Baba "Sandheden, Vejen og Livet" for dig?

På en måde ja

> Derfor står guruen langt højere

> Jesus kunne i det mindste underordne sig Jahve. Dèt kan Sai Baba bare
ikke.
> Synd for ham. Må Guds tilgivelse også gælde ham.

Jeg er sikker på at Baba tilgiver dig og elsker dig.

Fra : P.N.

Dato : 04-02-02 22:10

> [...]

en chance for at der bliver lagt sag an mod Paven ?. Hvor er meningen i at
rejse til andre kulturer og anklage andre for foreks Pædofili, Og hvor
kommer pædofili ind i billedet, alle de der anklagede Sai Baba var kønsmodne
på det tidspunkt da Baba skulle ha forført dem.
<snip>

gud,

Se hvis du læser Upanishaderne vil du opdage at Hinduer flest tror på
monismen, som er ikke-dualisme
"One without a second", dvs "jeg er det verdenssjælen Brahman. Læs lidt om

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 06-02-02 05:53

> [...]
kønsmodne
> på det tidspunkt da Baba skulle ha forført dem.

"Kønsmodne"? Det er 12-13 årige drenge sikkert nok.

Men BESTEMT ikke gamle nok til at en gammel stodder vil dyrke oral- og
analsex med dem.

Ikke ifølge nogen lovgivning, jeg kender på dèt område.

> [...]
> "One without a second", dvs "jeg er det verdenssjælen Brahman. Læs lidt om
> hvad de tror på før du tillægger ham motiver du ikke forstår.

Du prøver at tage røven på en mand, der tilfældigvis kan sin Bhagavad Gita.
Lad være. Don't even go there. STOR fejltagelse.

> Jeg er her.

Det var d.l.k., jeg hentydede til.

Spørgsmål: (Een) "gud" eller GUD? Vorherre?

> På en måde ja

"Løgn, vildspor og død" er snarere min opfattelse af ham...

> ikke.
>
> Jeg er sikker på at Baba tilgiver dig og elsker dig.

Ja, nu er jeg jo en ung mand, så det gør han helt sikkert...

I sådan en "dejlig" pædofil fordrejning af Jesu ord om de små børn, ikke?

"Lad de små børn komme til mig, og jeg kommer på dem", ville det nok hedde i
Sai Babas mund...

Jeg vil stadig håbe at Jesus engang vil tilgive Sai Baba. For det kan JEG
ikke, hvis bare halvdelen af de fremførte beskyldninger er sande.

Anders Peter Johnsen

Fra : Sm

Dato : 06-02-02 06:34

--

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil stadig håbe at Jesus engang vil tilgive Sai Baba. For det kan JEG
> ikke, hvis bare halvdelen af de fremførte beskyldninger er sande.

> [...]
ovennævnte er typisk for danske kristne, hvordan skal verden nogen sinde
blive bedre når kristne ikke kan tilgive, selvfølgelig skal verden blive
bedre, en af måderne er at tilgive, ellers bærer du jo had i dit hjerte, det
kan du forresten dø af.
Og hvor ved du at Jesus ikke tilgiver Sai Baba, er du GUD ?

Soeren

Fra : P.N.

Dato : 06-02-02 13:04

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@post8.tele.dk> wrote in message
> "P.N." <pip160@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> at

Da er du ikke kristen

> [...]
Gita.
> Lad være. Don't even go there. STOR fejltagelse.

undskyld men jeg skriver: Se hvis du læser Upanishaderne vil du opdage at
Hinduer flest tror på
hvad med at læse dem før du udtaler dig om det, du endnu ikke har læst.

> Det var d.l.k., jeg hentydede til.

DLK er til, osse for de der ikke er kristne.

P.N.

Fra : Andreas Falck

Dato : 06-02-02 13:05

"P.N." <pip160@hotmail.com> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> DLK er til, osse for de der ikke er kristne.

Helt korrekt. Alle har lov til at være her, - og alle har lov til at
deltage i debatterne, som af fundatsen er begrænset til at handle om
kristendom og kristendomsrelaterede emner.

Da tråden ikke længere handler om kristen og kristendomsrelaterede
emner, sættes
FUT dk.livssyn - som venligst bedes respekteret!

Fra : Peter B. Juul

Dato : 06-02-02 13:11

"P.N." <pip160@hotmail.com> writes:

> Da er du ikke kristen

Sikke noget vrøvl!

Det er en ret snæver og usædvanlig definition af "kristen", der skal
til for at den ikke levner plads til Anders' holdning.

Ja, mange (ikke alle!) kristne vil mene, at homoseksuel aktivitet er
synd. Enkelte vil sikkert endda påstå, at blot det at _være_
homoseksuel er en synd.

Ikke desto mindre er disse holdninger ikke afgørende for om en person
er kristen.

--
Peter B. Juul, o.-.o Dyt, hvis du er Mel B. (fra Spice Girls)
The RockBear. ((^))

Fra : Matrixx

Dato : 03-02-02 18:41

"> Ja jeg er Baba fan, jeg har ved flere lejligheder besøgt Sai Baba, som
jeg
> holder meget af.
> MVH P.N.

Hej P.N

Jeg ved ikke om du har set udsendelsen med Sai Baba?
Hvis du har, giver det dig så ikke grund til bekymring?

Når man nu tydeligt kan se der er tale om dårlige let
gennem skuelig tryllenumre, giver det dig ikke grund til
at betvivle denne selv udnævnte gud's troværdighed
i andre sammenhænge?

Mvh Matrixx.

Fra : Ernst Pedersen

Dato : 01-02-02 01:12

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ved ikke om I så den fremragende dokumentar om en vis indisk Guru.

klippet et fint indslag ud

Jo jeg så det og havde det nok lidt lige som dig. Det ene øjeblik frydede
jeg
mig over afsløringerne af hans svindel og dårligt trylleri. For det næste,
at have
stor medynk med de millioner, som er forblændet af en af nutidens store
falske
profeter.
At der skulle være noget guddommeligt over denne sataniske forfører, har jeg
yderst svært ved at se.
Som det også fremgik af udsendelsen, er mange højtstående politikere og
embedsmænd i Indien hjernevaskede Sai Baba fans, så man kan jo kun gisne
om hvad der sker med de anmeldelser der er indgivet over hans perversiteter.

vh.
Ernst