Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Sort Windows MediaPlayer på TV med Radeon ~
Fra : Claus Sorensen

Dato : 31-01-02 17:49

Jeg har lige købt mig et Radeon 7500 efter i mange år at have haft et
ATI all-in-wonder 128.

Jeg ser mange film på via S-vhs til mit TV og har da heller ikke haft
nogen problemer med at få skidtet til at virke - var faktisk nemmere end
med det gamle kort... MEN

på trods af at jeg sagtens kan se skrivebordet - kan jeg kun se en sort
skærm når jeg starter en film op - filmen virker fint på min monitor -
men på tv'et er der kun lyd. hvis jeg kører filmen minimeret kan jeg se
skrivebordet og WMP - men skærmen på WMP er SORT!

er det en form for macrovision eller understøtter ATI ikke DIVX film?

fatter det ikke, hjælp?

Fra : Flemming Joensson

Dato : 31-01-02 20:49

[posted and mailed]

"Claus Sorensen" <weblock@c.dk> wrote in

> [...]
> SORT!
>
> er det en form for macrovision eller understøtter ATI ikke DIVX

Du skal vælge TV'et som primær display - har selv et ATi i min bærbare
og den gør præcis det samme hvis jeg ikke vælger TV'et som primær
display. Derefter vil det være på din monitor at der er sort billede i
mediaplayer når filmen kører - men det er nu engang sådan at ATi har
lavet det.

Flemming

Fra : Claus Sorensen

Dato : 31-01-02 22:15

forklarer jo en del, takker mange gange for svaret -
så må vi se om jeg kan finde ud af det...