Nyt grafikkort istedet for TNT2
Fra : Morten Nielsen

Dato : 31-01-02 17:45

Hej,

Mit ellers udmærkede TNT2 yder ikke helt så godt, som det har gjort..
Så jeg skal ud og have mig noget nyt. Dog har jeg ikke fuldt så meget
med i udviklingen de sidste år, så jeg aner ikke, hvilke kort, som
giver value-for-money.

Mit system består af:

Celeron 566@850
Abit BE6-II
320 MB RAM

Jeg kan sagtens acceptere, at spil skal køre i 1024x768 men jeg vil
helst have alle detaljer og effekter slået til, og det kan TNT2'en
ikke længere gøre...

Hvilke kort kan anbefales? Jeg har vel 1000,- til rådighed, og
opgraderer sikkert resten af maskinen indenfor det næste halve års
tid.

Og kan det overhovedet betale sig med nyt grafikkort, før jeg får en
ny cpu, bundkort etc?

Morten
- - - - - -
Ding, DONG, dynamolygte....

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 31-01-02 20:05

"Morten Nielsen" <morten_nielsen@mailserver.dk> skrev
> [...]
> og det kan TNT2'en ikke længere gøre...
>
> Hvilke kort kan anbefales? Jeg har vel 1000,- og
> opgraderer sikkert resten af maskinen indenfor det

Jeg vil mene dette kort er perfekt også til en opgradering.
<http://makeashorterlink.com/?Z57812B5>
Geforce2 Ti AGP 64MB DDR.

> Og kan det overhovedet betale sig med nyt grafikkort,
> før jeg får en ny cpu, bundkort etc?

Ja, det kan give en hel del.
Min kammerat sidder stadig ved sin Celly 300a@450 og
har lige opgraderet sit Matrox G200 til et GF2 MX -
det hjalp gevaldigt!

Venligst
Mikael

Fra : Rasmus Ipsen

Dato : 31-01-02 23:35

Til spil vil et nyt GF2Ti være en god idé. Ellers kig efter et brugt GF2Pro.
Et Radeon 7200 eller 7500 er også værd at overveje. Kig på edbpriser.dk
eller prisindex.dk angående priser.

Og: Hent de nyeste drivere på nettet i stedet for de medfølgende (hvis du
ikke gør det i forvejen)....

Fra : Ape

Dato : 05-02-02 20:52

"Morten Nielsen" <morten_nielsen@mailserver.dk> wrote in message
> [...]
> tid.
>
> Og kan det overhovedet betale sig med nyt grafikkort, før jeg får en

Tjaa, det kommer an på hvor lang tid der går inden du vil opgradere. Ellers
synes et GF2 Ti være et godt tilbud til under 1000,-