Movie88.com
Fra : Søren Blom

Dato : 31-01-02 17:30

Har I set www.movie88.com genialt koncept

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Jakob Madsen

Dato : 31-01-02 17:32

> Har I set www.movie88.com genialt koncept

Ja, men helt ærligt, hvem gider sidde og se film i sådan en lortekvalitet?

--
mvh:// Jakob Madsen / http://zoidberg.dk

Fra : Agricola

Dato : 31-01-02 17:47

"Jakob Madsen" <jakob@zoidberg.dk> wrote in message

> Ja, men helt ærligt, hvem gider sidde og se film i sådan en lortekvalitet?

Det ser ud til at det pirat kopier de viser, hvilket selvfølgelig stemmer
meget godt overens med landet.

Fra : Søren Blom

Dato : 31-01-02 17:51

"Jakob Madsen" <jakob@zoidberg.dk> skrev

> Ja, men helt ærligt, hvem gider sidde og se film i sådan en lortekvalitet?

Hvad mener du lige med lortekvalitet?
Pt. sidder jeg og ser en James Bond film i en fin opløsning og i et rimeligt
ordentligt vindue. Hastigheden er ligeledes fin på en 1024 ADSL forbindelse.

Men vi kan godt blive enig om, at fro det kan blive et rigtigt hit med at se
film på denne måde, så skal man kunne se filmen i full scren, men syndes nok
at Movie88 viser vejen frem.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Jeppe Møller

Dato : 31-01-02 18:49

> [...]
rimeligt
> ordentligt vindue. Hastigheden er ligeledes fin på en 1024 ADSL

Hvordan fik du filmen startet? Der sker intet når ejg vælger en film.... og
umiddlebart har man da en account på 5$ til at starte med?

/Jeppe

Fra : Agricola

Dato : 31-01-02 20:15

> Hvordan fik du filmen startet? Der sker intet når ejg vælger en film....
og
> umiddlebart har man da en account på 5$ til at starte med?

sker der slet ingenting? Hvis ikke, så husk at du skal vælge hvilken type
forbindelse du vil bruge, 100 eller 300 Kb.

Jeg havde først et problem med realplayer, men det blev løst da jeg
installerede realone player.

Fra : Jeppe Møller

Dato : 31-01-02 20:48

Someone has just login with your user account.
You are now automatically logout.
To avoid this, please do not disclose your user id and password to anyone
!!!
Alternatively, please change your password now ...

....og den 'someone' er mig selv
Meget mærkeligt!

Når jeg vælger Band Width popper der et nyt vindue op - det loader lidt men
der kommer aldrig til at stå noget i vinduet. Bagefter prøvede jeg så at
køre en film hvor ovenstående besked så kom frem istedet.

Nogen ide?

/Jeppe

Agricola <Vadsholt@(remove)stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a3c53q$8jp$1@sunsite.dk...

Fra : EH

Dato : 03-02-02 04:29

"S?en Blom" <soren@blom.dk> wrote in message news:<3c5975f8$0$224$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]

> film på denne måde, så skal man kunne se filmen i full scren, men syndes nok

Hm.. jeg kan ikke forestille mig at jeg nogen siden gider sidde og se
streamet film, selvom jeg får en fastforbindelse. Næ, hvis jeg kunne
downloade det som vcd eller konvertere det, så kunne vi snakke om det.

Men det ser ikke ud til man lige kan downloaded deres ting der :)

Fra : Wolfgang

Dato : 03-02-02 13:07

"EH" <tilfaeldig@fcuk-me.co.uk> wrote in message

> Men det ser ikke ud til man lige kan downloaded deres ting der :)

Jo, det kan man godt.

/w

Fra : Bo

Dato : 05-02-02 03:20

"Wolfgang" <wolfgang@nowhere.nonet> wrote in message news:<3c5d2764$0$252$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> "EH" <tilfaeldig@fcuk-me.co.uk> wrote in message

> Jo, det kan man godt.

Hvordan?

Fra : Wolfgang

Dato : 05-02-02 09:44

"Bo" <bz@e-box.dk> wrote in message

> Hvordan?

StreamBox VCR.

/w

Fra : Bo

Dato : 06-02-02 16:29

"Wolfgang" <wolfgang@nowhere.nonet> wrote in message news:<U%M78.16$OG1.758@news.get2net.dk>...
> "Bo" <bz@e-box.dk> wrote in message

> StreamBox VCR.
>
> /w

StreamBox VCR beta 31 har jeg brugt andre steder med succes &#8211;
men på movie88 kan jeg ikke få det til at virke. Er der nogle forslag?

Fra : Per Kristensen

Dato : 01-02-02 10:55

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message
> Har I set www.movie88.com genialt koncept
>
> --
> Søren Blom
> soren@blom.dk

Jeg ved ikke hvor genialt det, jeg vil nærmere sige det er noget fuskeri, da
de jo viser piratversioner. Læs
http://comon.dk/index.php?page=news:show,id=10583

Fra : Wolfgang

Dato : 02-02-02 01:48

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> wrote in message

> Jeg ved ikke hvor genialt det, jeg vil nærmere sige det er noget fuskeri,
da
> de jo viser piratversioner.

Ja, det må man da håbe at nogen får lukket ned i en fart.

> http://comon.dk/index.php?page=news:show,id=10583

En mindre faktuel fejl: det er ikke umuligt, at lagre en streamet film på
harddisken.

/w

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 04-02-02 17:11

Wolfgang skrev:

> En mindre faktuel fejl: det er ikke umuligt, at lagre en streamet
> film på harddisken.

Jo, det er skam. Der findes flere programmer til formålet.

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Wolfgang

Dato : 04-02-02 18:45

"Peter Bjerre Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk> wrote in message

> Jo, det er skam. Der findes flere programmer til formålet.

Prøv at læse min post igen

/w

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 04-02-02 22:18

Wolfgang skrev:

> Prøv at læse min post igen

Pokkers dobbelte negationer! D'oh!

Fra : Danish Design and De~

Dato : 07-02-02 13:58

Jeg prøver lige at poste i den rigtige ende af tråden:

StreamBox VCR beta 31 har jeg brugt andre steder på nettet med succes når
jeg vil gemme en streamet video - men på movie88 kan jeg ikke få det til at
virke.

Er der nogle forslag?

Er der nogle der kan evt. med andre programmer?

Fra : EH

Dato : 03-02-02 04:31

> [...]
> "Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message
> >

> Jeg ved ikke hvor genialt det, jeg vil nærmere sige det er noget fuskeri, da

Næ, hov hov. Det der står i (den lidt forudintagede) artikel er jo
netop at DE ikke bryder lovgivningen i landet.

Men det er jo muligt at du gør det ved at downloade/streame en film :)

Men det er da klart, når film industrien for øje på det så får de et
føl på tværs

Fra : Søren Blom

Dato : 04-02-02 01:37

"EH" <tilfaeldig@fcuk-me.co.uk> skrev i
> Men det er da klart, når film industrien for øje på det så får de et
> føl på tværs

Tror du ikke at gør ondt?

--
Søren Blom