Hente en hjemmeside ned fra nettet ..
Fra : Kristian Sørensen

Dato : 29-01-02 16:01

Hej NG

Jeg skal lave et par opdateringer på en side der er lavet i frontpage - har
aldrig brugt frontpage før - og der er lige et par ting jeg ikke kan
overskue.

Hvordan får jeg hentet hans eksisterende site ned. Prøvede at bruge den
import funktion der er - men der er da ikke særlig optimal. F.eks. er der et
sted hvor et link er lavet med javascript - open.browser window - og derfor
bliver den side ikke hente ned. Det er lidt noget møg.

Er der en anden måde at hente det eksisterende website ned ? Der er ikke
direkte ftp adgang - kun den der frontpage.ftp.adgang.

..Kristian

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 31-01-02 21:12

Åben Web'et i Frontpage og editer online eller Publish til din
Computer (anbefales).

Fra : Remo Munk-Olesen

Dato : 01-02-02 00:48

Hej Kristian

Du kan altid Importer et website fra frontpage.
gå i filer og vælge ny websted, der ligger der en funktion der hedder Guiden
Importer Web-sted

jeg har brugt den til at 'rippe' en del hjemmesider med

Fra : Mette Frederksen

Dato : 01-02-02 08:31

> jeg har brugt den til at 'rippe' en del hjemmesider med

Hov.. det vil sige at man egenligt han "hugge" andres design på denne
måde???

Mette

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 01-02-02 13:58

Ja, det er der intet nyt i.

Fra : Timo Jensen

Dato : 01-02-02 21:52

> Hov.. det vil sige at man egenligt han "hugge" andres design på denne
> måde???

Husk blot; selvom det er muligt, er det ikk esikkert det er tilladt.......
Hint: copyright, stolthed mm..

--
Timo Jensen
http://www.mlm-life.com fordi MLM er en livsstil.