black sabbath
Fra : etta place

Dato : 31-01-02 16:54

har netop set den fremragende dvd "the last supper" om subj.
er der nogen der ved hvorvidt det var den originale line-up der spillede på
roskilde i 98. eller var der et eller andet med bill ward?

mvh
etta

Fra : PW

Dato : 31-01-02 19:30

Du har ganske ret, Bill Ward havde haft et hjertetilfælde, så det var Vinnie
Appice der overtog trommerne på Roskilde festivallen, men det var også den
eneste der manglede.

Fra : Torben Larsen

Dato : 01-02-02 00:09

"PW" <gnosis@get2net.dk> wrote in message
> Du har ganske ret, Bill Ward havde haft et hjertetilfælde, så det var
Vinnie
> Appice der overtog trommerne på Roskilde festivallen, men det var også den
> eneste der manglede.

Måske det var interessant for Jer at få at vide at den nye Mercury Rev
single "The Dark is rising" indeholder et fremragende cover af "Planet
Caravan" fra "Paranoid".

Torben

OK.....Jeg er _syg_ med Mercury Rev........