Deicide + Soilent Green + Ackercocke i Årh~
Fra : Troels Fibæk Bertel

Dato : 31-01-02 13:14

Fanden tage mig! Det havde jeg sgu ikke regnet med! At skulle se Deicide
live.
Iflg. Voxhalls hjemmeside optræder disse 3 bands fredag d. 26 April.

Ok, godt nok er Deicide en smule afdankede efterhånden, men alligevel: Bare
det at skulle se NOGET fra Legion fremført live bliver sgu stort.

Fra : Rar Morfar

Dato : 31-01-02 13:23

Damn hvor sejt!

Jeg gik glip af dem dengang de spillede med Konkhra på Rytmeposten i Odense

Glæder mig allerede...

Rune

"Troels Fibæk Bertel" <t.fibaek.bertel@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3c593599$0$228$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

Fra : Carsten Norrbohm

Dato : 31-01-02 13:44

Deicide spiller vist på loppen!!!!! Har du nogensinde været der??? Stedet er
rigtigt lille så skader er uungåeligt!!! Det bliver stort!
Carsten

Fra : Rar Morfar

Dato : 31-01-02 13:54

Loppen er vidst på sjælland!
Jeg bor i Århus og har ikke været der
Men jeg var på Train og høre Sepultura for et stykke tid siden - nøj hvor de
styrede

Rune

Fra : Carsten Norrbohm

Dato : 31-01-02 23:54

Jeps loppen ligger på "staden" uhhhh hash!! Ja Sepultura styrer men de var
nu federe da Max var med. Jeg har set dem spille 3 gange. Regner med at jeg
skal ind og se Kittie i vega her sidst i februar. Et fedt sted (hvis du ikke
kender det) at tjekke metal koncerter ud på er www.metalized.net
Hilsen Carsten