nyheds-grp.-besvarelsesbesvær
Fra : Claus Jørgensen

Dato : 31-01-02 00:06

Hver gang jeg forsøger at besvare en meddelelse ved selv at sende en, får
jeg følgende fejlmeddelelser:
"Artiklen kunne ikke sendes.
Fællesarkivet returnerede følgende fejl
441 437 Followups must start with ' re: ' (see RFC 1036)
Error 441"

....selvfølgelig starter mine svar-indlæg med ' re: '

Hvorfor kan jeg ikke sende svar (fra min mac G4 system 9.04 Outlook
express) 5.01)
Og hvor finder jeg nærmere omlysninger om Error 441
....og om hvor jeg finder den 'RFC 1036' , som der henvises til??

Med venlig hilsen
Claus Jørgensen

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 31-01-02 20:21

"Claus Jørgensen" <clausj@post8.tele.dk> wrote in message
<SNIP>
> ...og om hvor jeg finder den 'RFC 1036' , som der henvises
> til??
>
> Med venlig hilsen
> Claus Jørgensen
Hej Claus

En søgning i google:
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&q=RFC+1036
Første link:
rfc1036 - Standard for interchange of USENET messages
http://www.faqs.org/rfcs/rfc1036.html
--
Mikkel Bundgaard
IT University of Copenhagen