Tips til dem der jager "ægte" ATI 8500 kor~
Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 31-01-02 00:07

Efter at have talt med størstedelen af de danske forhandlere i jagten på et
ATI produceret Radeon 8500LE fandt jeg hos http://www.suntech.dk 5 stk. af
disse med 3.6ns RAM !! Til 2245,- kr stykket.

Jeg købte sammen med en kammi' 2 af kortene og må sige at jeg er meget
tilfreds - mit kører 285/272 og min kammerats kører 279/279. Forhandleren
har stadig 2 kort tilbage hvis nogen er interesserede. Det er kort
produceret 100% af ATI men distribueret gennem Point of View
(PowerColor/Xpertvision).

Og nej jeg har på ingen måde forbindelse til butikken - syntes bare det var
værd at dele

--
~Jeg søger arbejde - Datamatiker + CCNA læs mere på www.callesen.tk~

Fra : Joe Sandøe

Dato : 31-01-02 00:17

> [...]
> (PowerColor/Xpertvision).
>
> Og nej jeg har på ingen måde forbindelse til butikken - syntes bare det

Mon ikke de nye Herkules-udgaver er lige på trapperne, til os hvor kun
topmodellen dur

Hilsen Joe

Fra : Martin Møller

Dato : 31-01-02 10:13

"Joe Sandøe" <joe@tv.dk> skrev i en meddelelse news:a39utn$1dlq$1@news.cybercity.dk...

> et

> var
> >
> Mon ikke de nye Herkules-udgaver er lige på trapperne, til os hvor kun
> topmodellen dur

Og sådan kan man vente i tid og evighed på topmodellerne. Når du får købt dit herkules kort er der sikkert noget andet og bedre lige
på trapperne osv. osv.

Martin

Fra : Joe Sandøe

Dato : 31-01-02 13:46

> [...]
>
> Og sådan kan man vente i tid og evighed på topmodellerne. Når du får købt
dit herkules kort er der sikkert noget andet og bedre lige

Jep er det ikke bare skønt
Hilsen Joe

Fra : zyphon

Dato : 31-01-02 22:44

"Uffe S. Callesen" skrev d. 31-01-02 00:07 dette indlæg :
> [...]
> (PowerColor/Xpertvision).
>
> Og nej jeg har på ingen måde forbindelse til butikken - syntes bare

Har præcis samme kort købte bare mit hos bj-trading for en måneds tid
siden eller sådan. Men hvordan checker du lige hastigheden ?
Du skriver jo at det køre 285/272 vile bare lige vide hvordan man kan
checke det! Takker!

http://www.kandu.dk/

Fra : Flemming M. Hansen

Dato : 01-02-02 01:04

Har selv et expertvision.
Har brugt en del tid på at finde en producent, og er selv nået til den
konklusion at det må være et org. ATI-kort.

GPU-en kan køre nærmest 300, men giver stort set intet da spændingen på
rammene først skal hæves, idet jeg fornemmer på kortet, at det kører bedst
på en symmetrisk OC.

Flemming M. Hansen
Kbh. NV.

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 01-02-02 14:52

Tror ikke det betyder så meget om man kører med identiske core/ram
hastigheder - det gjorde det godt nok ved de oprindelige Radeon kort men jeg
tror ikke det er et problem med 8500'eren !

Hastigheden på kortet aflæses og modificeres bedst med Powerstrip som
kan hentes på www.entechtaiwan.com

Fra : zyphon

Dato : 01-02-02 17:17

OK! takker! Mit køre 250/250!

Fra : Ozie

Dato : 01-02-02 23:21

Hej
Hvorfor køber i ikke bare det rigtige med det samme

Fik mit ved One4Hardware ca 14dage levering ca 2700.........
Køre fedt...........
En lille uge siden jeg fik det

ozie