Køber AD&D 2ed bøger
Fra : Mikkel H. Petersen

Dato : 30-01-02 23:29

Jeg er MEGET intrasseret i at købe AD&D 2ed bøger, skrive hvad i har (Hvis i
har nogen) og jeg så skriver jeg hvad jeg skal bruge.

På forhånd tak

MVH
Mikkel

Fra : Kalu

Dato : 31-01-02 11:34

"Mikkel H. Petersen" <Mikkel@fritzen.dk> wrote in message

> Jeg er MEGET intrasseret i at købe AD&D 2ed bøger, skrive hvad i har (Hvis i
> har nogen) og jeg så skriver jeg hvad jeg skal bruge.

Prøv at kigge her:
http://www.rpgforum.dk/mod-perl/rpgforum.pl?cmd=showmessage&id=5375

Kalu

Fra : Wrathchild

Dato : 31-01-02 12:36

Jeg har en ganske OK Monstrous Manual, som jeg skal af med ...

Wrath

Fra : Mikkel H. Petersen

Dato : 31-01-02 21:11

nej tak..... har den